Sweeneytom Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hei! Litt usikker på om dette er rette sted å poste på. Min lillebror på 16 har skaffet seg en vannpipe. Han røyker den med en slags epletobakk. Den er merket: "Soex Herbal Hukka". Er det noen som vet om dette er ulovlig? Evnt skadelig? Det står jo 0% tjære og 0% nikotin på pakka. Kan han ruse seg på dette? Hilsen bekymret storebror Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ta en chill pill, det smaker bare godt 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 vannpipe er ikke ulovlig, det er heller ikke "frukt-tobakk" som tobakken kalles. det er nesten ikke skadelig og man kan ikke ruse seg på det hvis man bruker den normalt. det finnes masse måter å ruse seg på med en vannpipe, men med frukt-tobakk og vann er det ganske ufarlig... har selv testet det en del ganger, det er faktisk ganske godt du har ingenting å være bekymret for så lenge det kun er frukt-tobakk og vann i pipa... Lenke til kommentar
Sweeneytom Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 vannpipe er ikke ulovlig, det er heller ikke "frukt-tobakk" som tobakken kalles.det er nesten ikke skadelig og man kan ikke ruse seg på det hvis man bruker den normalt. det finnes masse måter å ruse seg på med en vannpipe, men med frukt-tobakk og vann er det ganske ufarlig... har selv testet det en del ganger, det er faktisk ganske godt du har ingenting å være bekymret for så lenge det kun er frukt-tobakk og vann i pipa... Kall meg gjerne uvitende (føler meg dum nå). Si at han måtte ta en urinprøve.. ville det gitt noe utslag? Eller er det akkurat som å røyke en "Prince mild"? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nei, ingenting i frukt-tobakk som viser seg på urinprøve. Er langt ifra noe rusmiddel, kun god smak. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Kall meg gjerne uvitende (føler meg dum nå).Si at han måtte ta en urinprøve.. ville det gitt noe utslag? Eller er det akkurat som å røyke en "Prince mild"? det gir ikke utslag på noe urinprøve. det er MYE bedre med vannpipe enn vanlig røyk. selv røyker jeg ikke vanlig røyk, men tar en vannpipe en gang i blandt, ingen hosting/svimmelhet eller noe slikt. standard frukt-tobakk inneholder 4% tobakk og resten frukt. direkte sunt er det jo ikke, men MYE bedre enn mye annet man kan gjøre. price mild er rene dopet i forhold til dette Lenke til kommentar
Sweeneytom Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Kall meg gjerne uvitende (føler meg dum nå).Si at han måtte ta en urinprøve.. ville det gitt noe utslag? Eller er det akkurat som å røyke en "Prince mild"? det gir ikke utslag på noe urinprøve. det er MYE bedre med vannpipe enn vanlig røyk. selv røyker jeg ikke vanlig røyk, men tar en vannpipe en gang i blandt, ingen hosting/svimmelhet eller noe slikt. standard frukt-tobakk inneholder 4% tobakk og resten frukt. direkte sunt er det jo ikke, men MYE bedre enn mye annet man kan gjøre. price mild er rene dopet i forhold til dette OK. Godt! Men kan du bekrefte at det fabrikkatet av tobakken er seriøst da? Ikke no jalla greier liksom? "SOEX" var merket Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Du kan lese litt om soex her, http://www.soex.com/inner.html Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) SOEX er absolutt ikke noe jalla-greier. edit: vannpipe har fått alt for dårlig rykte, mange tror at det kun brukes til rus. dette er helt feil, men det er dem som brukes som hasj-pipe man hører mest om. selv om dette ofte er noe hjemmelagede saker, så blir det kalt vannpipe. Endret 25. juli 2008 av aklla Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Pipa i seg selv spiller jo ingen rolle, det er hva den er stappet med. Epletobakk er vel ikke så farlig, men det at han i det hele tatt kjøpte den pipa indikerer vel at han er den eksperimentelle typen, som kan finne på å ta ting ett skritt videre dersom han skulle finne det for godt? Bare la han røyke eple, men som storebror er det bra du passer på Fortsett med det! Lenke til kommentar
isbit Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er dette bra for lungene da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er dette bra for lungene da? Bedre enn vanlig røyk/pipe siden vannet filtrerer ut mye dritt. Men direkte SUNT er det nok ikke hehe. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er det vanlig tobak dyppa i fruktparfyme eller noe slikt? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tobakk i det hele tatt er stort sett dynket i "parfyme" av noe slag ja. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 det er verken sunt eller ulovlig så lenge de kun bruker frukttobakk... Anbefaler at du blir med å prøve det en gang! Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Dont worry,be happy:) EDIT:kom to ganger Endret 16. september 2008 av Black Panther Lenke til kommentar
Gjest Guest_ida_* Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 vannpipe er ikke ulovlig, det er heller ikke "frukt-tobakk" som tobakken kalles.det er nesten ikke skadelig og man kan ikke ruse seg på det hvis man bruker den normalt. det finnes masse måter å ruse seg på med en vannpipe, men med frukt-tobakk og vann er det ganske ufarlig... har selv testet det en del ganger, det er faktisk ganske godt du har ingenting å være bekymret for så lenge det kun er frukt-tobakk og vann i pipa... er ikke frukt-tobakk ulovlig i norge? synes jeg hørte noe om at all tobakk i norge må være merket med advarsel og dermed så har ikke butikkene lov til å selge frukt-tobakk. eller er det det at det ikke er lov å selge/kjøpe det, men å ha det? har en vannpipe her, men nå er det tomt for jordbær-tobakk og jeg er ikke sikker på hvor jeg får kjøpt det... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er 13 har vannpipe selv, muttern vet det ikke, men er ikke redd for at hun finner det ut. Det er ikke noe farlig, smaker bare digg. Bortsett fra at jeg mene og huske at frukttobakk er ganske dyrt, så da bruker han jo mye penger på det og det er jo dumt. Du burde heller være bekymret for om det er noe annet han har oppi:) Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som vet om et sted de i Oslo de selger vannpipe som er ca 20-25cm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå