Xander^ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har et lite irriterende problem her.. Når jeg merker av over 16 musikkfiler for å spille av i Winamp (høyreklikk --> open) så overstyrer WMP slik at disse spilles av i WMP i stedet for Winamp. Merker jeg av 1 til 15 filer åpnes de slik de skal; i Winamp Jeg har konfigurert filendelsene til at de skal åpnes i Winamp som standard så jeg skjønner ikke helt hva som skjer.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Åpn Winamp først å bare dra de over. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Dette er en limit i explorer.exe ^^ Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Åpn Winamp først å bare dra de over. Det løser ikke problemet! Dette var ikke noe problem når jeg kjørte XP Lenke til kommentar
1915 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 avinstaller wmp da. ikke gjør det så vanskelig da:p sett winamp som standar da. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 avinstaller wmp da. ikke gjør det så vanskelig da:p sett winamp som standar da. Det har jeg forsøkt. Oppgraderte til XP x64 og alt ordnet seg Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) avinstaller wmp da. ikke gjør det så vanskelig da:p sett winamp som standar da. Det har jeg forsøkt. Oppgraderte til XP x64 og alt ordnet seg hehe.. det er bra.. elsker vinamp, hater WMP. men jeg liker ikke at de har gjort den nye versjonen til en stor rute. savner det at man kan dre delene fra hverandre. er det noen som vet om man kan få det til på 5.*** versjonen? edit: WMP er også ubrukelig til film uten DivX-codecs.. Endret 28. juli 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 hehe.. det er bra.. elsker vinamp, hater WMP. men jeg liker ikke at de har gjort den nye versjonen til en stor rute. savner det at man kan dre delene fra hverandre. er det noen som vet om man kan få det til på 5.*** versjonen? edit: WMP er også ubrukelig til film uten DivX-codecs.. Det er bare å endre skin til "WinAmp Classic" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå