Vertical^ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hei. Har tenkt til og kjøpe meg DDR3 hovedkort, og DDR3 RAM-brikker. Men hvilket hovedkort som har DDR3 burde jeg velge? Har sett på: Asus Maximus Extreme Asus Rampage Extreme og: Asus P5E64 WS Evolution \Asus Evolution. Er disse hovedkortene gode HK-er? Og hvilken burde jeg velge? Kom gjerne også med andre forslag Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Asus Evolution er å anbefale Denne testen beviser det - Konge Kort! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Asus Evolution er å anbefale Denne testen beviser det - Konge Kort! Da blir det nok et Evolution kort da! Viss jeg har lest riktig. Så støtter HK-et RAM-brikker som går på 1600MHz, 1333MHZ, 1066MHZ og 800MHz ?? Endret 26. juli 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Det stemmer, men det er "Offisiel"-støtte, men du kan likeså greit kjøre 1800 Mhz brikker, men da må du inn i Biosen å sette dem opp. I praksis tjener du ikke noe fra 1800 Mhz brikker iforhold til 1600 Mhz brikker, Disse er gode, 4 Gb DDR3 til en billig penge. BallistiX er heller ikke å se bort ifra. Hvis du ikke har Skjermkort, er Ati 4870 å anbefale, Corsair eller Mist sine 1000 watt utgaver er også gode Strømforsyninger. Endret 26. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Commanders Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Asus Striker 2 extreme ftw =) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Asus Striker 2 extreme kjøper man hvis man vil ha problemer, noe trådstarter forhåpentligvis ikke vil ha. Lenke til kommentar
Commanders Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Asus Striker 2 extreme kjøper man hvis man vil ha problemer, noe trådstarter forhåpentligvis ikke vil ha. Tja, hvis du vil ha kremen av ytelse så er det ikke så mange andre. Men det kan være litt humpete noen ganger ^^ Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Asus Rampage Extreme eller Asus P5E64 WS Evolution Jeg har bestilt meg Asus Rampage Extreme http://www.legionhardware.com/document.php?id=763&p=0 Asus Rampage Extreme test Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Et Asus Striker 2 Extreme har nForce sitt katastrofe Chipsett, 790i Sli. Masse bugs, harddsiker som ikke funker osv. Og for at kortet skal funke må du nesten oppdatere Bios være svært grundig i dine ram og harddisk valg for at det skal fungere greit. Kanskje du har vært "heldig" i ditt kort, men let litt rundt her på hw, så ser du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå