eSik Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hei, Har akkurat gått til inskaffelse av PS3 og lurer nå på hvilke spill/accessories vi skal kjøpe. Kjøpte GTA4 med konsollen, og må dessverre innrømme at jeg syntes det SUGER. Så hadde satt pris på en liste over stash som er verdt å kjøpe. Jeg liker; -Sportsspill, her er Pro Ev det eneste som gjelder innen fotball, noen andre sportsspill som er verdt å sjekke ut? Er først og fremst interessert i multiplayerdelen. -Sosiale spill, guitar hero, buzz, dance dance revolution, singstar, hvilke av disse er verdt å ha? -Fightingspill, som sagt, multiplayer er det feteste men konsoll, hvilket fightingspill anbefales? Har egentlig aldri likt Tekken, men ikke prøvd på PS3. -Andre spill med underholdende multiplayer??? -Tilbehør, hvordan er det å spille med fire kontroller? Og er det noe annet tilbehør som er verdt å ha? På forhånd takk! NB! Er det mulig å chippe PS3? Tenker selvsagt på dette i forhold til å oppbevare sikkerhetskopier av mine allerede originale spill. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Hei, Har akkurat gått til inskaffelse av PS3 og lurer nå på hvilke spill/accessories vi skal kjøpe. Kjøpte GTA4 med konsollen, og må dessverre innrømme at jeg syntes det SUGER. Så hadde satt pris på en liste over stash som er verdt å kjøpe. Jeg liker; Dual Shock viss du ikke har den kontrolleren fra før. -Sportsspill, her er Pro Ev det eneste som gjelder innen fotball, noen andre sportsspill som er verdt å sjekke ut? Er først og fremst interessert i multiplayerdelen. Fifa 08...ja selv om du er PES fan -Sosiale spill, guitar hero, buzz, dance dance revolution, singstar, hvilke av disse er verdt å ha? Guitar hero no doubt -Fightingspill, som sagt, multiplayer er det feteste men konsoll, hvilket fightingspill anbefales? Har egentlig aldri likt Tekken, men ikke prøvd på PS3. Tekken anbefales.... -Andre spill med underholdende multiplayer??? -Tilbehør, hvordan er det å spille med fire kontroller? Og er det noe annet tilbehør som er verdt å ha? På forhånd takk! NB! Er det mulig å chippe PS3? Tenker selvsagt på dette i forhold til å oppbevare sikkerhetskopier av mine allerede originale spill. Nei Ellers så anbefaler eg; Uncharted,Resistance: Fall of Man,Metal Gear Solid 4 Endret 25. juli 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Finnes det i det hele tatt et Tekken spill til PS3? Virtua Fighter 5 er jo OK, og Soul Calibur 4 kommer jo i neste uke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Finnes det i det hele tatt et Tekken spill til PS3? Du har Tekken 6 da.... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Vel det har vel ikke en gang fått noen release date. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Anbefales å kjøpe inn kontroller.. Særlig om du liker å spille PES eller fifa sammen med venner! Selv er jeg ikke kjempe fotball fan, eller sportspill interessert, men synes det er rasende festlig med 2vs2 i PES! Når PES er nevnt, så sies det jo faktisk at Fifa 08 er bedre.. ikke prøvd fifa spillet jeg men.. PES 09 kommer vel ut om ikke aaaltfor lenge, så det er jo en mulighet å vente også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå