tdipower Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Driver å sorterer MP3 samplinga mi nå og bruker J River som program. Har fått satt cover og riktig navn på det meste. Men jeg ønsker å få gjort mye av det samme for videosamlinga mi. Finnes det et program for "tag'ing" av filmer, og oversikt, avspiller, kobling til IMDB etc.? Jeg har funnet noen programmer til mac men disse fungerer bare mot filmer jeg har cover med strekkode på. Også på TV serier etc. hadde det vært kjekt. Om noen har et tips hadde jeg satt pris på det. Lenke til kommentar
mrhaugland Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jakter på noenlunde det samme jeg også. Til DVD`ene kan jeg anbefale Delicious Library 2 (til mac) for å registrere inn. Genialt program som kommmer opp med mye info, og som tilbyr en del kjekke funksjoner. God måte å f.eks holde oversikt over utlånte filmer. Skal være en ganske grei pris på programmet. Men det hadde vært kjekt med ett felles program (ett media center program) hvor man får opp alle filmene man har liggende på harddisk. Jeg har f.eks rippet inn noen av tv-seriene (friends f.eks) som jeg har på disk, over til .iso filer, ettersom jeg bruker dem mye og ikke vil ha riper i original platene, og det hadde vært glimrende med et media center program som hadde komt opp med cover på fila og imdb info. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå