Andrehz Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hei, jeg er en gutt på 15 år som vurderer å starte på turn, for å komme i god bedre form (syns ikke jeg får god nok trening på fotballaget). Jeg bare lurte på om jeg er for gammel til å bli no spesielt god i turn? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ja du er sannsynligvis for gammel til å bli verdensmester, men hvis målet er å få bedre trening er du på ingen måte for gammel. Lenke til kommentar
Tjetta Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 nei du er ikke for gammel. du må bare trene hardt og gå skikkelig inn for det, så kan du oppnå å bli veldig god! det er veldig ødeleggende for sport at folk tror at de er for gamle når de er ovr 10 år:P Lenke til kommentar
brasj Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Det finnes de som er på rimelig greit nivå nasjonalt, i troppsturn (som jeg vil tro de fleste byer/tettsteder har ett tilbud for) og som ikke begynte før de var i tenåra Endret 12. februar 2009 av nostegar Lenke til kommentar
GxE Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er ikke forsendt å bli god! Dag Otto Lauritzen startet for fult som 23 åring i den harde sporten sykling! og mange er i samme "båt" som han! Du kan helt sikkert komme på et høyt nasjonalt nivå! Men da kreves mye trening og en viss mengde talent! Sannsynligheten for at du skal komme på et nasjonalt nivå er mye mindre, da det krever veldig mye talent og trening.. Men stå på alt er mulig, men sett de små mål og så større å større! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå