Vertical^ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hei! Skal nå kjøpe meg en PC, og da trenger jeg jo selvfølgelig en skjerm Har da sett på denne: Samsung 22" Wide Syncmaster T220 Dere kan gjerne gi forslag til flere skjermer, men de skal være 22". Ikke over, ikke under Pris: maks 3000. Skjermen skal brukes til gaming av Battlefield 2 og CS 1.6. Kanskje flere spill etterhvert også. Skjermen burde være pen og se på. Og ikke veldig widescreen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Bestilte Denne Skjermen for litt siden, og må si den imponerer. Veldig god skjerm! Men trolig så er Denne skjermen enda litt bedre. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Bestilte Denne Skjermen for litt siden, og må si den imponerer. Veldig god skjerm!Men trolig så er Denne skjermen enda litt bedre. Stusser veldig over anbefalingen din. Samsung 226BW er en relativt god TN-skjerm ja, men Asus MW221U er utrolig forferdelig på farger, faktisk noe av det dårligste man kan kjøpe. Og dette er ikke bare noe ett colorimeter kan måle. Har sett skjermen på LAN og slik fargene fremgår er helt feil og ser jævlig ut (bare se her). Gulfargen merker man det er noe alvorlig gale med. Gråskalaen og hvitfargen er også kraftig dominert av blåfarge. Med andre ord, ingen god skjerm om man faktisk bryr seg om bildekvalitet. Nå skal det være sagt at den gjennomsnittlige personen knappt legger merke til dette og er fornøyd med omtrent hva som helst. Endret 27. juli 2008 av Looper87 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Hehe, jeg er kanskje den gjennomsnitlige personen, men det regner jeg med trådstarter er også. Uansett, mente den asus skjermen jeg linket til er rimelig billig (en av de billigste 22'erne). Har sett og testet den samsung skjermen også, fin-fin skjerm. Men synes ikke den var veldig mye bedre fargegjengivelse enn Asus sin. Når det er sagt, Samsungen får heller ikke den beste tilbakemeldingen fra folk som virkelig kan det Dessuten, den du sammenligner med er en annen skjerm. Men skjønner poenget ditt, men det er ingen tvil om at Asus Skjermen er en helt grei skjerm iforhold til prisen. Det er tross alt 600 kroners forskjell mellom de to (Hvis vi ser bort ifra Shg og Pixmania). Endret 27. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå