Mikr89 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hei. prvde og koble min nokia 6500 til macen via bluetooth,men fikk ikke dette til. Finnes det et program til dette eller noe sånt,skulle gjerne overført noen bilder og lignende men har ikke usb kabel tilgjennglig. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er det ikke bare å skru på bluetooth på telefonen og på mcbooken for å så velge "send fil" eller noe? Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Er det ikke bare å skru på bluetooth på telefonen og på mcbooken for å så velge "send fil" eller noe? Har prøvd,og får til og sende fra mac til mobil men ikke omvendt. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Finner du macbooken når du søker etter "devices"? Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Finner du macbooken når du søker etter "devices"? ja jeg gjør det,velger da macbooken send og får bare opp bluetooth tilkobling mislyktes. Ingen som har vært ute for dette og kan hjelpe? Har så mange bilderog video snutter jeg ville sendt over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå