Gå til innhold

ATI radeon 9700, trenger litt info

Anbefalte innlegg

Jeg har surfa litt rundt på nettbutikker og forumet her. Av surfinga på nettbutikkene ble konklusjonen at shapphire sine 9700 kort er de billigste.

Rundt 2200-2300. Men det jeg ikke fant var om disse yter like bra som de andre 9700 kortene? Da tenker jeg ikke på super duper hyper versjon, men 9700 fra andre produsenter. Siden noen av dem ligger nesten opptil 1000kr mer i pris.. En annen ting: Hvor lenge er det til ATI skulle lansere 9800? Hadde lyst på nytt skjermkort i nærmeste fremtid, men kan alltids vente en måned eller to, hvis jeg kan spare meg en f.eks. 500lapp :roll:

Hvis ikke kommer jeg til å kjøpe så fort så mulig...

Bare for å dra det frem, er shapphire 9700 (non pro) kortene det best kjøpet etter prisen osv.

btw. Har vært våken nærmere 36timer nå så dere får unnskylde mitt dårlige språk, og stave feil :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Sapphire kortene skal ha en artig GPU-vifte og skal være en av de beste i ytelse, selv om alle av de er nesten helt like i ytelse siden nærmest alle bruker standard designet til ATI og forandrer nesten ingenting før de sender det videre i innpakningen sin...

Tror Sapphire er ett av de bedre produsentene av ATI kort, tror nok ikke det er verdt det a kjøpe tilsvarende kort til 1000kr mer.

Best om du får deg et rev. 3,0 kort, men det er litt lite sannsynlig at du får det hvis du kjøper Sapphire, men hvis du kjøper ATI får du sikkert den nye rev. versjonen, som høres ut til å ikke ha så mange stabilitets og kompatibilitets problemer som mange 9700 eiere har sett til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...