Poks Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Heisann, Sliter litt med valgt av kabinett her. Jeg skal vannkjøle prosessor og 2 grafikkort, men klarer ikke velge kabinett! Føler også det kunne vært gøy å høre hva folk føler er det beste av disse kabinettene, de er jo ganske spennende alle sammen. Liker alle tre ganske bra, og alle har sine fordeler føler jeg. Her er noen punkter jeg tenker på. Jeg klarer ikke helt bestemme meg. Innspill er hjertelig velkommen! Skal sies at alle kabinettene virker gode, god luftemuligheter og godt bygde kabinetter, men er vanskelig å velge.. Three hundred: +(pluss) Pris Topp uten stæsj (kan kutte og kanskje få inn en 120x3 radiator hvis man dreper vifta og setter dvd-rom noen plasser ned?) -(minus) alle 3,5-plassene gjør det vanskelig å få inn noen radiator forann uten å ødelegge styrken i kabinettet(kutte alt i stykker) Hvis ma putter inn vindu (litt gøy med vannkjøling) stiger jo prisen opp mot 900 litt i trangeste laget (nøytral) vet ikke hvordan det er med plass på baksiden av hovedkortet Nine hundred: +(pluss) Vindu(hvis man liker det) HDD-bur har sett man kan kutte hull og kable bak HK-plata -(minus) Masse vifter med blå lys(skulle gjerne hatt litt muligheter til å slå de av) En del stæsj på toppen av kabinettet gjør det vanskelig å modde toppen Twelve Hundred: +(pluss) farga svart på innsiden Kutta hull til kabling på baksiden God plass -(minus) dyreste laget Skal vist være ganske tung fortsatt masse greier i toppen som gjør det vanskelig med hack 'n slash i topp Klarer ikke velge! nå skal det sies at jeg ikke vet hvordan det hadde gått å plassere radiatorer i front av 900 & 1200. Noen som vet noe? Kom gjerne med innspill! Både til +/- eller hvilket jeg skal velge Halvor Endret 25. juli 2008 av Poks Lenke til kommentar
Akando Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 MÅ du ha noen av de så må det bli twelve hundred pga plassen. De andre blir for små og kronglete etter min mening. Men masse vifter og vann? Smør på flesk? Lenke til kommentar
Poks Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Joda, men kan jo legge inn en 120x3 i forkant og kanskje en 120x2 i bakkant, hvertfall med litt godvilje. er jo greit å ha litt luftflyt i kabinettet uansett. Men bare litt da.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Flyttes til kabinett-kategorien av forumet. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Du kunne jo tatt en titt på Cooler Master CM690 (Dominator). Det er et godt kabinett med mulighet for vannkjøling og mange vifter Lenke til kommentar
Poks Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Virker jo fint det, litt vanskelig å få plass til en tripper da virker det som. Kan jo fjerne usb-portene. Eneste er hvor jeg får tak i dette kabinettet? Noen forslag? Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg kjøpte mitt CM690 på Amentio. Her heter det bare Cooler Master Dominator istedet for. Ser desverre ut som det er utsolgt der for øyeblikket, men kommer vel inn på lager snart. Link: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1599144 Lenke til kommentar
Poks Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Hm, tror du jeg får kutta hull til en 120x3 swiftech-radiator i toppen hvis jeg flytter kontaktene fra toppen? Ser ut som en del plastikk-stæsj på toppen der. Kan man demontere den delen? Finner ikke noen om det på nett, så tenkte kanskje du vet det hvis du eier det selv? Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Går fint ann å et ekstra hull for vifte. Kabinettet er jo omdekket av metall grill på toppen. Du må huske på at hvis du skal skjære et eksra hull så må du flytte kontaktene som befinner seg foran i toppen. Jeg kan poste et litt mer detaljert bilde av hvordan det ser ut hved kontaktene i morgen eller på fredag Må bare si at kabinettet er genialt! Lenke til kommentar
Poks Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Mkay, du har overtalt meg Blir en del billigere også Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det enste du må huske er at du må flytte disse kontaktene. Du har vel nok erfaring til det? Lenke til kommentar
Poks Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Tror nok det skal gå fint ja ekke no verdensmester, men kan da littegrann og mener å tro at jeg har litt sunn fornuft. Hvis ikke har jeg en finfin onkel, som jeg skal låne litt verktøy av likevel. Er det mulig å kappe litt i hovedkortplata å dra litt ledninger på baksiden tror du? Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det går fint ann Det er også sånne clips hved siden av hovedkortet sånn at du kan legge kablene langs hovedkortet og få mer system og orden. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Du må huske at USB, Firewire, lyd og E-sata kontaktene sitter der du har tenkt å skjære et ekstra vifte hull. Disse på fjernes og settes et annet sted Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Anbefaler sterkt Antec Twelve Hundred, ganske god plass bare du bruker den. Tar du f.eks ut noen av HDD brønnene får du lett plass til et skult vannkjølings system. Til GPU, CPU og Ram om nødvendig! Endret 5. august 2008 av BourBon Lenke til kommentar
Professional Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Er nok med plass i twelve hundred for å si det mildt, er feste plass for radiator på baksiden foresten. OBS: ekstremt tungt med all innmaten montert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå