catocontrol Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Camera: Canon EOS 450D Exposure: 1/2500 sec Aperture: f/2 Focal Length: 50 mm ISO Speed: 200 Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ser ut til at fokusen ligger på gjerdet? Og ikke kua. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ja det var noe jeg også beit meg merke i da jeg så på det i ste. En annen ting er blomsten/ugresset som kommer opp mot gjerdet som er kappet, kunne klart meg uten den. Halve bak foten, var og litt i veien, enten skulle den vært borte ellers så hele kua.. Er litt flatt i fargene, men det passer fint inn med tittelen, som gjør bildet litt tristere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Det er primært fokus som blir feil her; linjene er fine. Det vil dog ikke være noe tap å skjære vekk en del av høyre side. Som sagt linjene er fine, og det kuas (kalvens?) sørgmodige blikk er flott fanget. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå