Wishb0ne Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hei Jeg lurte på om man kan bruke en vanlig ekstern usb disk til xbox til å lagre xbox live dl's? Eller må man bruke innebygd hd / xbox minnekort? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Må bruke Xbox hd/minnekort for XBL-DLC. Du kan se videoer, bilder og musikk fra en ekstern harddisk, da. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Har hørt at det skal gå ann vha. software å få en vanlig ekstern harddisk til å "se ut" som en Xbox-ekstern HD for Xboxen. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har hørt at det skal gå ann vha. software å få en vanlig ekstern harddisk til å "se ut" som en Xbox-ekstern HD for Xboxen. Noen som vet noe? slik du spør så kan man vel kun svare fat32, men du tenkte vel på noe helt annet. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jau, gjør nok det. Har lest noe om at man kan lure Xboxen til å tro at den har med å gjøre en offisiell Xbox External HD... Har desverre ikke funnet noe konkret info i virrvaret av tråder vedr. bruk av vanlige eksterne harddisker til xboxen. Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jau, gjør nok det. Har lest noe om at man kan lure Xboxen til å tro at den har med å gjøre en offisiell Xbox External HD... Har desverre ikke funnet noe konkret info i virrvaret av tråder vedr. bruk av vanlige eksterne harddisker til xboxen. Kan du linke til et sted de selger den Xbox External HD'n du snakker om? Får jeg har aldri hørt om noen Xbox External HD Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Err, beklager mitt valg av ord. Det jeg mener og vil er å få Xboxen til å oppfatte en ekstern HD som en offisiell Xbox minne-enhet. Som en slik... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Uansett vil vel en harddisk tilkoblet gjennom USB gi betraktelig dårligere ytelse pga USB tilkoblingen. Am i right? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Kaprer denne tråden, jeg. Har kjøpt meg en ekstern harddisk. Den skal jeg bruke sammen med min Xbox 360 (til film og musikk, ikke DLC), og for at det skal virke må vel disken være formatert i Fat32. Når jeg skal formatere min får jeg valg mellom exFat og NTFS, er exFat det samme som Fat32? EDIT: Og hva skal jeg ta som enhetsstandar? Fant ut av det.. Endret 2. januar 2009 av Knewt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Får å ta ibruk en ekstern harddisk som en "vanlig" 360-disk, må det til litt modifisering. Men er fult mulig å ta ibruk noen apparatert for å få til ønsker mål. Birger Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vil du fortelle litt mer, MindTooth? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 F.eks.: http://www.xbox360hdd.com/xsata.htm Birger Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Tusen takk for linken. Det der er jo genialt! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kaprer denne tråden, jeg. Har kjøpt meg en ekstern harddisk. Den skal jeg bruke sammen med min Xbox 360 (til film og musikk, ikke DLC), og for at det skal virke må vel disken være formatert i Fat32. Når jeg skal formatere min får jeg valg mellom exFat og NTFS, er exFat det samme som Fat32? EDIT: Og hva skal jeg ta som enhetsstandar? Fant ut av det.. Skriv løsningen da vel, kanskje noen andre lurer på det samme. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Det skal jeg gjøre. Man kan jo ikke velge å formatere til FAT32 i "Min datamaskin" (når man høyreklikker på disken og velger formater). Jeg prøvde først SwissKnife, men fikk ikke det til å funke i Vista (funker visstnok med XP). Jeg googlet og lette derfor litt, og kom tilslutt frem til et program som skulle funke i Vista. Det heter Fat32Formatter og er veldig enkelt å bruke. Link Endret 5. januar 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå