Djengo^^ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 hei. har lett etter svar på spørsmålet mitt på nettet og spurt andre kjente og, men får aldri noe bra svar. er det noen her som vet hvor mye jeg kan vente meg i måneden? holder på å søke de nå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Eg hadde da eg var i Panserbataljonen i Troms 112kr dagen...det var i 03/04 "sesongen" Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 var ikke akkurat de pengene jeg mente, jeg mente de pengene man kan søke på hos nav når du er ferdig. hvor mange tusen i måneden en kan regne med? noen som vil oppgi hvor mye de hadde? husk og legg ved året du fikk Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ligger på 130 kroner dagen, med mindre det har gått opp den siste måneden.. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 les trådnavnet da folkens står "...etter førstegangstj." ingen som vet hvor mange tusen en kan forvente av nav i dagpenger etter førstegangstjenesten her? det er ingen som kan svare meg på dette, hehe. det er ganske morsomt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 jeg mente de pengene man kan søke på hos nav når du er ferdig. Hvilket grunnlag mener du du har for å søke penger hos nav når du er ferdig i militæret da? Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 jeg mente de pengene man kan søke på hos nav når du er ferdig. Hvilket grunnlag mener du du har for å søke penger hos nav når du er ferdig i militæret da? alle som gjennomfører førstegangstjeneste i norge har krav på dagpenger i opptil 6 måneder er det vel. lure på hvor mange tusenlapper en kan regne med i måneden på dette Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Dette stemmer, du har rett på dagpenger etter førstegangstjenesten fra NAV. Det er vel omtrent 500kr dagen de gir, eller omtrent 15k i måneden. Men i og med at du mottar dette, så forplikter du deg til å møte opp på arbeidsintervju og slike ting, får vite mer om dette når du søker. Gå på nav, der finner du en PDF dokument du kan fylle ut og levere på NAV. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 takk for svar Svenn. har du fått dette selv? ja jeg holder på å søke, men systemet bruker jo sinnsykt lang tid. og får jeg 15k i mnd så blir det noen fine måneder før jeg begynner og jobbe Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Lurer på å søke, vet ikke helt. Får se, satser på å få jobb asap. Ingen problem btw. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hvor er det dere søker? Noen som kan poste link, eller forklare veien rundt på nav? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 takk for svar Svenn. har du fått dette selv? ja jeg holder på å søke, men systemet bruker jo sinnsykt lang tid. og får jeg 15k i mnd så blir det noen fine måneder før jeg begynner og jobbe Så når du er ferdig med de seks månedene og er nødt til å skaffe deg arbeid, så spør arbeidsgiveren deg: "Hva har du gjort i de seks månedene etter førstegangstjenesten? Ser du har hull i CV" Hva svarer du da? "Tenkte å utnytte nav sitt system for arbeidsledige, så jeg levde på ca. 15k mnd disse månedene. Først nå jeg trenger jobb skjønner du." Jaja.. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå