Zeph Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Etter å ha sett hvor mye dlc som kom etter utgivelsen av GH3, venter jeg i det lengste med å skaffe neste GH. Rock Band har gjort alt riktig i den avdelingen. Det vil kome DLC til GH:WT kvar veke. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hehey, det visste jeg ikke. Synes jeg så et sted at dem ikke ville bekrefte noe slikt, og da kom skepsismuren opp i turbofart hos meg. Da mangler det bare sanger som faller i smak, og jeg er på handletur! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Får håpe GH: WT sitt DLC har en bedre ordning enn det har i dag til GH3. Er irriterende å måtte laste ned pakker til 600 MS Points, hvor bare du skal ha en låt eller bare en låt er bra. Rockband har et bra system, du slipper å laste ned hele album eller pakker for sangene. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Rock Band sitt system har hittil vært perfekt for meg, utenom det faktum at jeg ikke har vært så glad i sangene som har kommet. Det rettes opp når AC/DC-pakken kommer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja vel, det er vel ditt synspunkt. Synes RB sin musikk har vært herlig til nå. Artister som Stevie Ray Vaughan, Oasis, Nine Inch Nails, Radiohead, Judas Priest o.s.v. DLC`et til GH3 har vært altfor mainstream til nå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Mainstream? Er jo Rock Band som har alle dei kjende navna, ikkje GH3. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja vel, det er vel ditt synspunkt.[...] Godt observert. Jeg liker mer heavy metal enn hva som er kommet på DLC. Maiden, AC/DC, Judas Priest (som jeg jo fikk!), Saxon osv. Men jeg skal ikke klage, har myyye musikk jeg kan spille om og om igjen. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Aner ikke om noen har slengt den inn enda men her er hvertfall en link til en preview av ScoreHero folka: Clicky Av GH:WT Endret 8. oktober 2008 av WorThy Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Guitar Heroes låtutvalg er ganske kjipt i forhold til Rock Band for min del. Altfor mye halvukjent nu-metal drit og amerikansk high-school rock. Noen høydepunkter er det jo, men generelt ganske skuffende. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kan man bruke RockBand trommene i World Tour? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvertfall på 360. Pokker altså. Jeg gleda meg til låtinnspillings-delen til GH4 men alt jeg har sett nå har skuffa meg helt. Ikke noe mulighet til å synge!? Ingen låter over ca. 3 min. Men men, synes det bare blir teit med sånt gammalt Eeejay-opplegg lignende men GH4 sitt er jo til og med værre enn en demo utgave av Eeejay jeg prøvde rundt 2001 eller noe. Jeg mener sånn som det er burde det heller vært kutta ut til de kunne levere noe som hvertfall var litt mer brukbart. Men låtvalget må jeg si er greit men må si Rockband sitt er mye bedre. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Men låtvalget må jeg si er greit men må si Rockband sitt er mye bedre. Jepp, likevel kommer jeg nok til å kjøpe GH:WT først og Rock Band 2 senere. Det er uansett instrumentene som koster mest, og etter mye om og men så har jeg mest lyst på instrumentene som kommer i GH:WT. Det er bedre å spille Rock Band med en tromme for mye, enn GH:WT med en tromme for lite... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er dette en god deal for instrumentene i RB? http://cdon.no/spill/rock_band_-_band_in__...ic_disc)-764287 Eller bør jeg gå for GH med tanke på instrumentkvalitet (hvis plastikk kan kalles kvailitet) Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ja, det er en bra deal. Er nok pga Rock Band 2 instumentene som er på vei... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Sånn, da var det settet på cdon.com kjøpt. Var på en liten runde i byen for å sjekke priser og det eneste jeg fant av RB var trommene alene til 999,-kroner. Har lest at trommene til GH er en del bedre, men skulle jeg falle pladask for konseptet så har vel dette prismessig uansett vært en ok inngangsbillett. Lenke til kommentar
eskern Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg må si etter og ha spillt Guitar Hero en del.. må jeg si at det eneste som er imponerende er trommene.. resten er helt på lik linje.. Når jeg ser på selve sangene og otsende messig og game messig, syns jeg enda Guitar Hero har litt igjen før de tar igjen Rock Band. Men jeg har nå kjøpt Rock Band også. men jeg ble skuffet.. fordi man ikke kunne spille med Guitar hero Trommene... Men ellers ville jeg ha tatt Rock Band.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Men jeg har nå kjøpt Rock Band også. men jeg ble skuffet.. fordi man ikke kunne spille med Guitar hero Trommene... Men ellers ville jeg ha tatt Rock Band.. Jeg var hos en kompis i helga og der brukte han trommene fra GH, på Rock band AC/dc uten problem. Fikk selv mitt rock band sett på fredag og har vel stort sett låst meg inne og spilt til den store gullmedaljen. Herregud så morro det er. Digger AC/DC og spesielt mellomspillet på High Voltage. Endret 12. januar 2009 av firberblad Lenke til kommentar
proturbo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Men jeg har nå kjøpt Rock Band også. men jeg ble skuffet.. fordi man ikke kunne spille med Guitar hero Trommene... Men ellers ville jeg ha tatt Rock Band.. Jeg var hos en kompis i helga og der brukte han trommene fra GH, på Rock band AC/dc uten problem. Fikk selv mitt rock band sett på fredag og har vel stort sett låst meg inne og spilt til den store gullmedaljen. Herregud så morro det er. Digger AC/DC og spesielt mellomspillet på High Voltage. Nice. Jeg har tenkt å kjøpe GH:WT pakka med instrumentene + RB AC/DC. Er AC/DC pakka et standalone spill eller må man kjøpe RB eller RB2 i tillegg ? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Rock Band AC/DC er stand alone. Bare live sanger så mange av de er ganske lange, men det er jo bare sjef. Testa nettopp Rock Band istr. på world tour spillet og det funka også bra. Likte også trommene fra world tour, men det jeg syns er veldig bra med trommene fra rock band er at fotpedalen kan festes i stativet slik at det ikke flytter på seg, og siden cdon tok 799 for alle rock band instr. i jula så ble valget enkelt for meg. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Guitar hero sux Alltid vert guitar hero fan og har aldri vert så skuffet over låtvalge og utfordringa.. fysjameg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå