kip Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 hei alle pc experter!! Jeg lager en hjemmeside som jeg skal ha med "loggin".. Med dette har jeg litt problemer... Jeg skal ha det sånn at personer som registrerer seg som "kunde"skal få brukernavn/passord automatiskt sendt til seg pr. e-post.(dette skal skje automatiskt!!) og kunden skal da registreres i en database... når da kunden senere går in på hjemmesiden min og skriver bukernavn/passord skal de bli logget in automatiskt... --------- Hva slags program behøver jeg for å få til dette??? Please! Hjelp meg...det hadde vært så kult å ha dette på siden min!! hilsen en fortvilt kar som ikke skjønner bæret! :oops: Lager forresten siden min i Frontpage 2000 (dersom det har noe å si) Lenke til kommentar
???????? Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hei, det du da trenger er et Server Side programeringsspråk som f.eks. PHP, ASP eller PERL. Hvis du har tid til å lære deg et programeringsspråk, vil jeg anbefale at du lærer deg PHP, for det er kanskje det enkleste og det finnes mange open source scripts. Da må du laste ned en egen server: www.apache.org og selve PHP: www.php.net Så kan du kikke på www.hotscripts.com for ferdige script. Men dersom du ikke har tid eller lyst til dette kan du kikke på ferdige scripts som er hostet på en annen server. Eneste ulempen med dette er at du da ikke får programmet helt som du selv ønsker. Ta en kikk på denne siden for en liste med Remotely Hosted scripts: http://www.hotscripts.com/Remotely_Hosted/ Lenke til kommentar
kip Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 takk det skal jeg prøve!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå