LucarioX Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ble du skuffet over manglende sjokknyheter fra Sony på forrige ukes E3? Det ser ut til at selskapet sparer på kruttet. Spennende Bloggen PlayStation Lifestyle hintet for et par dager siden om en storslått, eksklusiv nyhet som skal annonseres den 3. august. Det nye spillet skal visstnok overgå Killzone 2, nyannonserte MAG og inFamous. Samtidig forteller bloggen at nyheten ikke har noe med SquareEnix å gjøre - Final Fantasy-skaperne skal avholde sitt eget arrangement 2-3 august, der nye spill også forhåpentligvis blir annonsert. Spillet skal heller ikke være et rollespill eller skytespill - og det er ikke et nytt Twisted Metal-spill heller. Lanseringen er planlagt sent i 2009. Samtidig forteller Sony-sjefen David Reeves at store nyheter også kommer på Leipzig Games Convention senere i august. Vi har også hørt rykter om noe stort i gjære, så vi er spent. Og gleder oss. Følg med for nyhetene. http://www.itavisen.no/sak/780758/Sony_lover_superspill/ Får håpe Leipzig leverer i år. Mildt sagt veldig skuffet over årets E3. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ja får håpe det, skal ikke mange nyheter til for å slå årets E3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Samtidig forteller Sony-sjefen David Reeves at store nyheter også kommer på Leipzig Games Convention senere i august. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Senere i August? Visste da det. The 2008 Games Convention will take place from August 20-24. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 hmm, personelig tipper jeg på att dette spillet er den store nyheten; Hardware: Online arena 2 men selfølgelig kan det jo være noe annent også. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Var det en spøk? Et nytt spill som ingen har hørt om regner jeg med dette er. Sannsynligvis enten london studioet av Sony (de som jobba med Eight Days), rockstar-prosjekt eller et Team Ico spill. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Var det en spøk? Et nytt spill som ingen har hørt om regner jeg med dette er. Sannsynligvis enten london studioet av Sony (de som jobba med Eight Days), rockstar-prosjekt eller et Team Ico spill. nope. http://playstationlifestyle.net/2008/07/24...2-concept-name/ Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) hmm, personelig tipper jeg på att dette spillet er den store nyheten; Hardware: Online arena 2 men selfølgelig kan det jo være noe annent også. Right.. Tipper.. Det er kanskje ikke fordi at enn viss Playstationlifestyle blogg påsto at det var dette det var snakk om? Endret 26. juli 2008 av Fhj Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 kan jo ikkje vere noko anna enn Haze2.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Haha, måtte le litt av den Krosjef Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg digget Haze, hva snakker dere om? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Var det en spøk? Et nytt spill som ingen har hørt om regner jeg med dette er. Sannsynligvis enten london studioet av Sony (de som jobba med Eight Days), rockstar-prosjekt eller et Team Ico spill. Hvis dette spillet (Hardware 2) eksisterer, har ikke noe med at spillet er ukjent. Ifølge ryktene som fortalte om det, så var dette ett samarbeids prosjekt mellom Incognito/Sony Liverpool og Sony London. Incognito's forrige spill, Warhawk, var en suksess. Liverpool's snart aktuelle spill blir en suksess (Wipeout HD) og London er ikke like flink generelt (Singstar), men mye større studio. Ett samarbeisprosjekt mellom disse tre om å lage ett 'online nymotens carmageddon-lignende spill' låter veldig atraktivt for mangen spillere. Selv tror jeg ikke på at det er hold i disse ryktene. Tror heller det er Heavy Rain som David Reeves tenker på. Hvis vi skal spekulere så håper jeg egentlig vi får se noe nytt level fra Killzone. Uncharted 2 trailer, hadde vært fantastisk, selv om jeg har liten tro på det. Jeg tror Sony bare kjører snart-releaseklare titler fra andre verdensdeler, men de annonserer nye SCEE-titler på Leipzig, SCEA på E3, og SCEJ i Tokyo.. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Gi meg Heavy Rain, Uncharted 2 <- trailere Home <- dato Da blir jeg happy Lenke til kommentar
Closed Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Tror det blir Team ICO som viser frem sitt neste spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Håper det blir noe nytt...blir ikke imponert om det er Gears of War 2 engang. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Åssen skal den overgå MAG?, Da må det være en ganske så epic spill! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 noe spillbart fra L.A. Noire!! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Åssen skal den overgå MAG?, Da må det være en ganske så epic spill! Skjønner ikke helt hvordan det skal være så veldig vanskelig å overgå MAG. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Håper det er Team ICO som er på gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå