Gå til innhold

Store nyheter fra Sony på årets Leipzig?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Ble du skuffet over manglende sjokknyheter fra Sony på forrige ukes E3? Det ser ut til at selskapet sparer på kruttet.

Spennende

Bloggen PlayStation Lifestyle hintet for et par dager siden om en storslått, eksklusiv nyhet som skal annonseres den 3. august. Det nye spillet skal visstnok overgå Killzone 2, nyannonserte MAG og inFamous. Samtidig forteller bloggen at nyheten ikke har noe med SquareEnix å gjøre - Final Fantasy-skaperne skal avholde sitt eget arrangement 2-3 august, der nye spill også forhåpentligvis blir annonsert. Spillet skal heller ikke være et rollespill eller skytespill - og det er ikke et nytt Twisted Metal-spill heller. Lanseringen er planlagt sent i 2009.

Samtidig forteller Sony-sjefen David Reeves at store nyheter også kommer på Leipzig Games Convention senere i august.

Vi har også hørt rykter om noe stort i gjære, så vi er spent. Og gleder oss. Følg med for nyhetene.

http://www.itavisen.no/sak/780758/Sony_lover_superspill/

Får håpe Leipzig leverer i år. Mildt sagt veldig skuffet over årets E3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm, personelig tipper jeg på att dette spillet er den store nyheten;

Hardware: Online arena 2

men selfølgelig kan det jo være noe annent også.

Right.. Tipper.. Det er kanskje ikke fordi at enn viss Playstationlifestyle blogg påsto at det var dette det var snakk om? ;)

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Var det en spøk? :p

Et nytt spill som ingen har hørt om regner jeg med dette er. Sannsynligvis enten london studioet av Sony (de som jobba med Eight Days), rockstar-prosjekt eller et Team Ico spill.

Hvis dette spillet (Hardware 2) eksisterer, har ikke noe med at spillet er ukjent.

Ifølge ryktene som fortalte om det, så var dette ett samarbeids prosjekt mellom Incognito/Sony Liverpool og Sony London.

Incognito's forrige spill, Warhawk, var en suksess.

Liverpool's snart aktuelle spill blir en suksess (Wipeout HD) og London er ikke like flink generelt (Singstar), men mye større studio.

Ett samarbeisprosjekt mellom disse tre om å lage ett 'online nymotens carmageddon-lignende spill' låter veldig atraktivt for mangen spillere.

Selv tror jeg ikke på at det er hold i disse ryktene.

Tror heller det er Heavy Rain som David Reeves tenker på.

Hvis vi skal spekulere så håper jeg egentlig vi får se noe nytt level fra Killzone.

Uncharted 2 trailer, hadde vært fantastisk, selv om jeg har liten tro på det.

Jeg tror Sony bare kjører snart-releaseklare titler fra andre verdensdeler, men de annonserer nye SCEE-titler på Leipzig, SCEA på E3, og SCEJ i Tokyo.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...