Gå til innhold

GTA IV grafiske/ytelses problemer

Anbefalte innlegg

Har spilt på GTA IV I over 1 mnd. Men nå plutselig slår den seg vrang.

Visuele bugs til tusen. Bakken forsvinner, spillet hakker, bilene svever over veien osv osv.

Hva er det som har skjed? Er dette et kjent problem som kan fixes?

EDIT:

Kan legge til at jeg har 360 Elite.

Jeg lurer på om det kan ha noe med updates å gjøre, både til konsollen og spillet. Er det noen måte å "nedgradere/avinstallere" updates på konsollen og se som dette er problemet?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn har faktisk min vært helt siden jeg kjøpte spillet, har oppdatert siden, men har vært samme feil fortsatt.. Har Xbox 360 Arcade-versjonen. Skjer spesielt i visse situasjoner hvor jeg snur meg fort, kjører svært raskt gjennom byen etc etc.. Bryr meg egentlig ikke om det lenger, for det går fort over.

:hmm:

Lenke til kommentar

Hm ok. Men det som er rart er at dette problemet har jeg ikke hatt før. Spillet funket 100% før. Bare plutselig nå så blir den helt rar.

Jeg har lest at det fins måter å rense ut memory/cache på 360, men jeg har ikke klart å få det til å funke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

pass på når dere spiller ett GTA spill, den minste ripe på platen kan forårsake store bugs inne i spillet. selv har jeg erfart at GTa san Andreas stopped å fungere etter en mikroskopisk ripe kun en uke etter jeg kjøpte det til Ps2

Lenke til kommentar

Tviler på det er xbox som er feilen. Jeg googlet og det viser seg at Rockstar er fult klar over feilen.

Enaste "fix" de har er å slette save filen og start på ny. Patch har de ikke utviklet...drittsekker. Dem bryr seg ikke så lenge spillet selger.

Lenke til kommentar

Alle Gta spillene har vært slik. I GTA III var det et sidemission jeg aldri fikk gjort for det alltid hang seg i begynnelsen av det. Hvorfor vet jeg ikke fordi dvden var helt fint og alt annet fungerte.

I GTA vice city opplevde jeg aldri problemer selv, men mange sadet var tilsvarendes bugs der.

San Andreas starter ikke engang lenger så har aldri spilt igjennom det. La det bort en måned eller to da jeg ble dritt lei av spising, trening og annet skill opplegg i spillet og når jeg skulle fortsette henger det seg i begynnelsen. Disken er helt fin.

Så tviler på at det har noe med xbox 360 å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...