angelique__ Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 jeg kjører mirc i wine , men har problemer når jeg skriver æøå eller når andre skriver det. bokstavene kommer opp som mellomrom og det er litt plagsomt . noen som vet hvordan man skal fikse det ? 8) Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Det har virket for meg (riktig nok i x-chat) å endre /etc/synsconfig/i18n der det står UFT ett eller annet å til ISO8859-1 Håper det hjelper men jeg kan ikke love noe.. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 jeg kjører mirc i wine Hvorfor i allverden bruker du mIRC i wine? Hva er galt med klientene som er skrevet for *nix? Personlig så foretrekker jeg irssi (http://irssi.org), men xchat, kvirc og alle andre gjøre også en god jobb. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 jeg kjører mirc i wine Hvorfor i allverden bruker du mIRC i wine? Hva er galt med klientene som er skrevet for *nix? Personlig så foretrekker jeg irssi (http://irssi.org), men xchat, kvirc og alle andre gjøre også en god jobb. Det samme tenkte jeg på.... Hvorfor i huleste bruker man mIRC i wine? Lenke til kommentar
chop Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 BitchX med cypress er digg ^,^ Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 fordi mirc er genialt bra et program som takler join etc uten den j**vla # Lenke til kommentar
whoi Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 fordi mirc er genialt bra et program som takler join etc uten den j**vla # Det gjør irssi og Lenke til kommentar
IDE Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 vil heller anbefale BitchX, tar en stund å sette seg inn i. men det er klart den beste irc appen. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 "]vil heller anbefale BitchX, tar en stund å sette seg inn i. men det er klart den beste irc appen. På hvilke områder synes du den er bedre enn irssi? Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 fordi mIRC er bra hva ellers ? . nå får jeg sikkert 10 replyer på dette : nei MIRC ekke bra azza eller "bra my ass". Lenke til kommentar
whoi Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg synes mIRC er bra i windows, men linux har jo bra irc klienter selv. Har du prøvd xchat eller irssi? Det er bra irc klienter. Det er sikkert andre bra der ute og, men jeg har ikke prøvd så mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå