Sniken_123 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Du har fått påpekt at du "burde" spise hele?Disse folka som påpeker dette spiser vel appelsin med skall også? Skrotten er jo ikke ment til å spises, den er der for å beskytte frøene. Det er faktisk i skrotten det er mest vitaminer og alt det som gjør eplet sunt.. Spiser det ikke selv heller Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Dere menn spiser vel også hele ananasen og hele valnøtten? Jeg spiser naturligvis ikke ananas, igjen fordi jeg er mann. På valnøtten pleier jeg å knuse skallet å spise det som er inni. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Spiser som oftest ikke mer enn halvparten av eplet. Spiser aldri skrotten. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tåler heller ikke eple lenger. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Du har fått påpekt at du "burde" spise hele?Disse folka som påpeker dette spiser vel appelsin med skall også? Skrotten er jo ikke ment til å spises, den er der for å beskytte frøene. Det er faktisk i skrotten det er mest vitaminer og alt det som gjør eplet sunt.. Spiser det ikke selv heller Skrotten skal egentlig spises, det er slik frøene kommer fra trærne til et helt annet sted, gjennom magen til dyr. Men vi mennesker liker å gjøre det som behager oss, så vi kan velge å ikke spise skrotten, men jeg skulle likt å se det rådyret som kun spiser fruktkjøttet :!: Og en ting til: Såvidt meg bekjent er det mest vitaminer og andre næringstoffer som er i SKALLET, ikke i kjøttet eller skrotten. Les under "egenskaper" her(kilde) Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 skrotten spises ikkje nei.. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Spiser alltid hele eplet. Nom nom nom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå