Itw Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Da fruen har ødelagt 3x kompaktkamraer i det site så har jeg kjøpt Pentax K100D til henne i håp om at hun skal være litt mere forsiktig, og la min GX-10 være i fre:) Men for at hun skal orke og ta med kamraet så må hun ha en så liten veske som mulig, og som er lett og få kamraet ut av, og grei og ha på. Ser jo for meg en snutebag som letteste mulighet, og beste kansje? Men de er jo noe herk om man f.eks sykkler, da de bare svinger ned på lårene så, den blir jo bare i veien. Så trenger noen forslag... Hun går en del turer og sykkler.. AV objektiv så blir det vell 18-55 kit objektivet, mulig 17-50 tamron, eller en 18-200 om det passer henne bedre.. MEn først og fremst kit objektivet.. Så fyr i vei:) Har selv sling-shot 200aw, kansje 100aw er beste løsning for de aktive? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg får si som jeg alltid sier: Crumpler:) Kjæresten min liker mine Crumpler "effekter", dvs. både kameraveskene og toalettmappen. De er fine å se på, og de lyser ikke fotobag på lang avstand... (eller?) Lenke til kommentar
B25S Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg får si som jeg alltid sier: Crumpler:) Kjæresten min liker mine Crumpler "effekter", dvs. både kameraveskene og toalettmappen. De er fine å se på, og de lyser ikke fotobag på lang avstand... (eller?) Joda Jeg ser jo logoen og da tenker jeg selvfølgelig tanken Lenke til kommentar
Itw Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 De er jo ufattelige dyre da? HAr bare sett på 1, men det var en sekk, men en egen sak inni, som kamraet skulle ligge i, så regner med at den var mere ment for og frakte kamra, enn og bruke som foto sekk... MEn kom jerne med linker og forslag:) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det er halv pris på alle Crumpler fotobager/vesker nå i sommer. Sjekk f.eks fotovideo eller søk på crumpler på google. Så finner du nok hjemmesiden til Crumpler i Norge også... Masse søtt:) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Noen anbefalinger der, som passer kun til kamra, med påmontert objektiv? ser ut som Pretty boy L er hva jeg er ute etter, var jo ikke ille pris 250kr:) Nesten så jeg lurer på om det blir en sånn en på meg og, var jo stili de.. Endret 26. juli 2008 av Itw Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Noen som vet av bilde av Crumpler The Matchmaker M der den sitter på en person? Og om den har plass til en 15.4" laptopp? Invendige mål på laptop lomma? Endret 26. juli 2008 av Itw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå