eivsand Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hjelp!! Står fast på vestlandet og skulle ha kommet meg hjem Dynamo lader ikke batteri Demonterte regulator og fant ut at børstene er gåen/nedslitte Noen som kan gi meg et tips på hvor jeg kan få kjøpt regulator eller dynamo Dettet er en Volvo 460 2.0 93mod Kan det hende at Biltema sine dynamo enheter passer Type generator: Bosch A13N241 Lenke til kommentar
Waco Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Sjekka biltema katalogen nå, dem har til 93 mod 460 for 109kr. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Er du i Bergen har du 2 stk dynamoverksteder som ordner dette for deg for rundt 500,- Da bytter de børster og rengjør/smører. Eller du kan handle delene hos disse. Et verksted i Åsane og et i Mathopen. Ellers vil jeg si at jeg ved mer enn en anledning har klart å få skiten til å lade igjen for en kortere periode, bare ved å demontere, rengjøre, og evt file litt på kantene til børstene, så de kommer litt nærmere ankeret igjen. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Let etter en elektro-diesel forretning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå