Dieter Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Slenger ut et til bilde mens jeg først var i gang... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Litt cheesy, og litt morsomt. Er egentlig ikke spesielt mye å si om bildet. Men hadde vært fint med en reply på den andre threaden din Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Spekulativt som fanden, men likefullt et effektivt bilde. Det er enkelt å forholde seg til komposisjonen, og fargene fungerer i og for seg også. Heldigvis har hun en søt truse, slik at bildet blir mer... cheesy, som cruel så ypperlig beskriver det. Lenke til kommentar
Falken71 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 he he he he he..... meeeeeeget artig bilde. Fantasien er i hvertfall på topp Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Passe småfrekt bilde dette her. Tøft rett og slett. Jeg likte dette uten at jeg vet helt hvorfor. Kanskje jeg bare likte vinklingen Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Enkel guide for blonde gutter som pleier å treffe navelen. Likte dette. I am teased. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Gøy bilde, var fasinerende, fruen mente ikke det samme... Så må nokk være en gutteting da:) Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Mjau, mjau. Morsomt:) Itw: Erfaringen er gjerne at hunnkjønn har vanskeligere for å bedømme slike bilder objektivt. På den andre siden er kansje vi gutta litt ekstra positive i utgangspunktet Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 hoho ;D Eneste negative jeg finner(som også plager meg), er at sprekken mellom steinbrikkene ikke er helt midtstilt i forhold til "objektet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå