YojimboVII Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Som dere kan se på dette bildet så ser dere hva jeg mener. http://i33.tinypic.com/2u4koiq.jpg Så det skal gå ann å bytte fødselsdatoen uten å bli anklagd for forfalskning. Ellers hadde de ikke hatt en egen tråd om dette under FAQ. Eller hva? Endret 25. juli 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Problemet er at du har lyvet om alderen din når du registrerte deg for en tid tilbake. Dette vil de jo selvfølgelig se når de får via "dokumentasjon/id" din rette fødselsdato og sammenlikner dette med tiden du opprettet kontoen. Hva du har rett til da iom at du har løyet ? Are you at least 18 years of age? If not, we are sorry but for the time being we cannot accept registrations from minors. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Problemet er at du har lyvet om alderen din når du registrerte deg for en tid tilbake.Dette vil de jo selvfølgelig se når de får via "dokumentasjon/id" din rette fødselsdato og sammenlikner dette med tiden du opprettet kontoen. Hva du har rett til da iom at du har løyet ? Are you at least 18 years of age? If not, we are sorry but for the time being we cannot accept registrations from minors. Jeg vet det. Men hvis de velger å banne brukern min så kan de ikke stjele pengene mine. Hvis de ser på det som ulovlig og velger å gjøre dette så må de uansett refundere pengene til meg sånn som jeg ser det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Så du fikk altså sette inn penger uten å verifisere deg, men når du skal ta ut må du? Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Så du fikk altså sette inn penger uten å verifisere deg, men når du skal ta ut må du? Ja riktig. Jeg lagde accounten også sendte penger fra nettbanken til moneybookers accounten. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Så du fikk altså sette inn penger uten å verifisere deg, men når du skal ta ut må du? Ja riktig. Jeg lagde accounten også sendte penger fra nettbanken til moneybookers accounten. Det er jo sprøtt. Merkelig situasjon.. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Noen andre som vet om de har rett til å stenge accounten og ta pengene? De har full rett til å stenge accounten men ikke å ta pengene som er der inne. Det er jo tross alt en E-wallet. Hadde jeg brukt en annen fødselsdato på en pokerside og vunnet penger så hadde det vært noe annet. Men dette er jo som sagt bare en måte å overføre penger på nettet uten å vise fram kredittkort info. Endret 25. juli 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Noen andre som vet om de har rett til å stenge accounten og ta pengene? De har full rett til å stenge accounten men ikke å ta pengene som er der inne. Det er jo tross alt en E-wallet. Hadde jeg brukt en annen fødselsdato på en pokerside og vunnet penger så hadde det vært noe annet. Men dette er jo som sagt bare en måte å overføre penger på nettet uten å vise fram kredittkort info. Det var nettopp dette jeg trodde situasjonen handlet om. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Noen andre som vet om de har rett til å stenge accounten og ta pengene? De har full rett til å stenge accounten men ikke å ta pengene som er der inne. Det er jo tross alt en E-wallet. Hadde jeg brukt en annen fødselsdato på en pokerside og vunnet penger så hadde det vært noe annet. Men dette er jo som sagt bare en måte å overføre penger på nettet uten å vise fram kredittkort info. Det var nettopp dette jeg trodde situasjonen handlet om. Så hvis jeg sender inn info om meg selv og de velger å stenge den så må de overføre pengene til min konto. I og med at det eneste var en feil fødselsdato. Det er jo jeg som har brukt den kontoen helt fra dag 1. Ingen andre, eler hva? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Send akseptert ID , og legg på bordet til dem at du var dum nok til å registrere med fødselsdata som tilsynelatende viste at du var over 18 , og beklag deg for dette. Du vil sikkert få pengene dine refundert . Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 http://www.moneybookers.com/app/help.pl?s=terms Står mye interessant her, men klarer ikke å finne noe konkret om hva som skjer med pengene. Lenke til kommentar
Wintergrasp Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Hei, jeg kan hjelpe deg å få pengene tilbake igjen. kontakt hvis du fortsatt trenger skype: fredrik.myhre2 Endret 30. juli 2012 av Wintergrasp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå