Ursa Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Heisann! Jeg poster dette her under "ny telefon"-kategorien, da det er viktig for valg av min neste telefon. Men dersom den er feilposta må moderatorene gjerne flytte den til en rettere kategori Jeg har lyst på en Nokia N82, men ser at noen har nevnt samme problemet som på min Nokia 5500 sport: Når minnekortet belastes hardt kutter telefonen kontakten, og du må restarte for å finne minnekortet igjen. Mine to spørsmål er: *Hvilke andre S60-telefoner har du opplevd dette på? (uansett merke) *Har du opplevd at problemet har forsvunnet når du har oppdatert firmware i telefonen? Problemet oppsto oftest når jeg benytta meg av spillkonsoll-emulatorene fra www.vampent.com, sannsynligvis på grunn av stor dataskriving og -lesing til minnekortet. Dette var irriterende siden man da ikke fikk lagret spillet så langt man var kommet og måtte starte på nytt igjen. Men jeg mista også kontakten flere ganger bare ved normal lytting til MP3. På forhånd tusen takk for info! Endret 25. juli 2008 av Ursa Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 bumper denne .... håper jeg ikke er alene om dette problemet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Aldri vært halveis i nærheten av dette på min E51, og den kjører MP3 filer hver dag og har også vNES fra vampent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå