Fenixen Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Hei Jeg har akkurat kjøpt meg en ny 2,5" 250gb disk til ps3en, men jeg vil overføre alt som er på 60gb disken over på den nye.. Jeg har lånt en ekstern 200gb disk som er formatert i FAT32, men blir det som allerede ligger på disken slettet når jeg bruker sikkerhetskopifunksjonen på ps3? Det er veldig viktig at alt som ligger på den eksterne disken per i dag (60gb) forblir urørt.. Endret 25. juli 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 kom igjenn nå, vet at en haug av dere har skiftet harddisk.. - Må disken jeg bruker til sikkerhetskopi være "clean"? - Blir alt som ligger på disken fra før uberørt? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) hvis du følger guiden som står på sony delen her. så vil alt vere som det har vert https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=842568 Endret 26. juli 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 haha fader vært medlem her i årevis og visste egentlig utmerket godt at den tråden var sticky, MEEEN tenkte jeg meg om? nei sorry , takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå