Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 skal ikke ha noe og si det. du innstalerte vel ikke med din lisens kode også? kanke tro det skulle skape noen problemer men Microsoft setter jo sperrer for og ungå slike ting sikkert. Prøv med de nyeste driverne og safe mode, for det kan kanskje fikse problemet ditt. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det er en sann uten lisenskode Var ikke så veldig interessert i å kjøpe enda en vista versjon bare for å oppgradere til 64bit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hm du har jo 30 dager med prøve periode hvor du skal få laste ned oppgraderinger og sånt. Har du mulighet for og formatere den eller teste med nye drivere for at det kan rette opp feilen kanskje? kan være noe som har blitt enn oppdatering eller lignende som har gjort at det stoppet og fungere. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Du kan jo prøve å resette modemet hved å presse en liten knapp (bruk f.eks nåll eller fyrstikk). Er i hvertfall det på mitt modem. Knappen er litt vanskelig å se og veldig liten. Er vært et forsøk etter som dette fikset mitt problem da det stod at jeg var tilkoblet, men kom ikke inn på nett. I mitt tilfelle hadde jeg prøvd å bridge modemet, men noe gikk galt. Måtte da resette modemet. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Nå begynner jeg å bli frustrert, får ingenting til å funke..sitter nå på nett med den bærbare å kjørte en sånn test på linja, fikk 3800 kbit ned, på den maskina med vista64 fikk jeg bare 8kbit når jeg hadde kontakt, men problemet er at jeg har kontakt med ruter stort sett hele tia, men bare lokalt. Har instalert nyeste drivere til nettverkskort. når jeg forsøker å legge inn produsentens drivere, overkjører vista meg hele tia å sier at de beste driverne er allerede innstalert Endret 8. august 2008 av reyerd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bruker du kabel eller trådløst? vis du bruker trådløst prøv og skriv inn koden igjen og se om dette hjelper deg. Vis du bruker kabel/ledning prøv og koble deg rett inn i modemet og se om du slipper igjennom. Har du antivirus og brannmur på pc-en? Kan være at dette sperre for internett. Zone alarm kan sperre linja uten noe problem vis programmet blir satt opp feil. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 er tråløst, kan ikke forsøke med kabel siden ruter står oppe hos husvært. Om jeg trykker reparer f.eks. klarer maskinen ikke det, den står til feilmelding oppstår.. har ingen antivirus eller andre lignende programm, eneste er jo de som er i vista orginalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Da er det noe med nettet oppe hos leietager, prøv og skriv inn nettverks koden igjen og se om det hjelper vis det ikke gjør det prøv dette. gå å spør leietager om han kan skru av krypteringen og se om du slipper igjennom da for da kan det være noe med krypteringen som gjør at du ikke slipper igjennom. Det er problemet med og dele nett med husvært du kanke feilteste om sånne problemer oppstår, nesten grunn nok til og ikke dele nett med ham for når sånt skjer er det veldig irriterende. Lenke til kommentar
cazber Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvis du har hatt Norton internet security på din pc, så kan du få dette problemet. Hjelper ofte ikke å avinstallere Norton heller. Jeg hjalp akkurat en kamerat med dette, og det finnes et avinstalleringsprogram på nettet man kan bruke (jeg kjørte det etter å ha avinstallert Norton), og da får man tilgang til nettet igjen. Husker nå desverre ikke hva avinstalleringsprogrammet hette, men med litt googling, så burde det være å oppdrive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Etter et lite søk på google så fant jeg programmet "cazber" snakket om så nå kan du bare laste det ned fra linken jeg la til deg, den er mot symantec sin egen web side. Norton removal tool Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Har ikke hatt eller har installert noe som helst fra norton:p men nå virker det som om det funker sånn passe vertfall:) fikk inn driveroppdatering fra windows update, og det virket som det ble tildels bra da:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvilken kanal er ditt trådløse kort satt opp med??? Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 hvordan sjekker jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 du logger den inn på rutern med og skrive ruterns gateway adresse. Hos meg er det 192.168.1.1 du kan sjekke det sånn som dette: Start --> run/kjør --> skriv cmd --> så skriver du ipconfig. Så vil det dukke opp en del informasjon og nederst vil det stå "standard gateway" Så skriver du dette i nettleseren din. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 hvordan sjekker jeg det? På enhetsbehandlingen til trådløskortet ditt. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 hvordan sjekker jeg det? På enhetsbehandlingen til trådløskortet ditt. Forstod jeg deg rett går jeg inn på enhetsbehandling å får opp egenskaper for kortet.. under avansert står: 802.11b preamble :Long and short network adress :utilgjengelig receive buffers :64 scan valid interval :60 transmitt buffers :256 har jeg da kommen rett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå