Fear the Scare Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg vil gjerne trene opp: magen, bryst musklene, biceps triceps osv, lår og litt rygg.. kan noen gi noen lette øvelser, eller litt mer avanserte.. takker for svar:D Lenke til kommentar
HValder Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Mage: sit-ups. Bryst: benkpress, stang eller manualar Biceps: curl, ståande med stang eller sittande med manualar. Triceps: franskpress. Bakside lår + rygg: markløft. Rygg: roing med bredt grep. Øvelsane står greit forklart her: http://php.iform.no/pub/kat.php?id=7 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Tren benkpress, stangroing, frontbøy uten belte, chins/pullups Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tren benkpress, stangroing, frontbøy uten belte, chins/pullups Henger meg på denne. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) men hvis jeg ønsker og forbedre mest mage (som er situp) og selve bryst kassen er jeg mest opptat av, dere som vet, er det noen tips her? som gir effektiv og raske effekt.. hvor mye burde jeg ta? og hvor ofte burde jeg trene? Endret 30. juli 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 skal du ha gode resultater så trener du hele kroppen, enkelt og greit, finns ingen snarveier... Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 ok, siden det finnes ingen snart veier, har noen øvelser som ikke trengs vekter, som gjelder hele kroppen, og hvor ofte jeg burde trene, til nå trener jeg det jeg kan annen hverdag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå