Prognatus Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 * Mangler GPS. GPS er da der? Ja, det har du jammen rett i. Jeg så det ikke før nå. Da steg telefonen opp et par hakk i mine øyne. Men ikke så mye at det frister å løpe i butikken og kjøpe den. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Med vond Sybian software er denne telefonen helt uaktuell da dette vil være en mobil en må pirke på og må gjennom masse for å åpne noe, og slikt liker ikke jeg - ting som tar tid. Men det kan jo hende de har gjort en vri på det? Så den er jo ikke helt uaktuell Endret 26. juli 2008 av asbjohor Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Med vond Sybian software er denne telefonen helt uaktuell da dette vil være en mobil en må pirke på og må gjennom masse for å åpne noe, og slikt liker ikke jeg - ting som tar tid. Kan du utdype denne påstanden litt? Jeg antar også du mener S60, ikke Symbian. Med 5 snarveier på skrivebordet, søkeprogram på skrivebordet, 2 softtaster man kan bruke til hva man vil, samt en meny du kan sette opp og sortere akkurat som du vil sliter jeg må å forstå hvordan det kan ta lang tid å finne noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 synd det ikke var ordentlig symbian på den. uiq. s60 er noe drit slik det framstår i dag. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Er dette tidenes råeste mobil?Nå er det offisielt: Samsung lanserer I8510 – teknobomben over alle teknobomber. Les mer Syntes Marius Valle og amobil.no blir lett imponert. Teknologien kunne vi kjøpe april 2007 i en N95. Størrelsen (N82) og skjermen (N95 8GB) så vi for ca 8 måneder siden. Imponerende at de klarer å lage en telefon mindre enn Nokia N95 og N96 med så godt som samme teknologien, men noe annet er det ikke. Den er tross alt ikke såå revolusjonerende liten. N82 er faktisk mindre i volum og pga mindre skjerm smalere (2,4 vs 2,8). N82 er 5,5 mm høyere, men kun 1 mm tykkere. N82 har jacken på et mer lommevennlig sted og har xenon blitz. Samsung I8510 ser fin ut da, både designet på menyen og selve telefonen. Samsung begynner å bli virkelig spennende, men størrelsen og 16 GB er ikke revolusjonerende nok til at jeg bytter ut min N82. [OFFTOPIC] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor S60-telefoner trenger uansett bedre batteritid for at 16GB skal være noe poeng, batteriet blir alt for fort tomt ved avspilling av musikk, surfing og bruk av gps. Aktuelle sammenligninger: Nokia N95 8GB - Nokia N82 - Samsung SGH-i8510 - Apple iPhone 16 GB - HTC Touch Pro Ønskeliste til neste Teknobombe: 1. batteri øker til minst trippel kapasitet - solcellelader på baksiden - hot-swap batteri som kan lades rett i pluggen 2. veldig mye bedre kamera - lysfølsomhet - autofokushastighet - oppstartstid - utløserforsinkelse - hurtighet generelt. 3. genialt bra touch UI - 3" skjerm med 640x480 oppløsning - 1cm tykk med touchskjerm, eller noe tykkere med hardware-tastatur. Alle disse punktene hadde vært en revolusjon. Jeg beskriver nesten en HTC Touch Pro hardware med Apple og Nokia software med kamera som et lommekamera til et par tusenlapper. Glem ikke vanntett mens jeg fortsatt drømmer.. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 når kommer denne ut? Mot slutten av August Lenke til kommentar
mrcompson Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 når kommer denne ut? Mot slutten av August Har du en kilde på det? I så fall blir dette min nye mobil. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 når kommer denne ut? Mot slutten av August Har du en kilde på det? I så fall blir dette min nye mobil. Det står jo i faktaboksen til Amobil. Dokumenterende info kan du finne på MobileReview.com Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 er jo ikke en eneste butikk som har fått inn noen priser eller datoer på den Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ja, her er det bare til å glemme denne på en stund ja.... Hei Takk for din email til Samsung Electronics Nordic. Vi har desverre ingen informasjon om kor tid den vil komme. Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer: 815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00. Eller du kansende en email via vår hjemmeside www.samsung.no. Med vennlig hilsen Cecillie Samsung Electonics Nordic Lenke til kommentar
AndersWal Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 når kommer denne ut? Mot slutten av August Har du en kilde på det? I så fall blir dette min nye mobil. Det står jo i faktaboksen til Amobil. Dokumenterende info kan du finne på MobileReview.com Den kommer ikke så tidlig i Norge. Kommer nok ikke før nærmere november. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 At den ikke har Touch-screen er er STOORT pluss i mine øyne. Den virker perfekt til mitt bruk. Men så telles det hvor godt ting fungerer og hvor bra batterilevetiden er. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Språkrådet > På godt norsk - avløysarord Huff. Snart på tide å fjerne amobil fra RSSen óg, itavisen forsvant her om dagen. Gidder ikke sider som driver med idioti, prinsippsak Hva med og holde seg til evnet, ikke bare lete etter skrivefeil etc. Hvis amobil er så dårlig, hvorfor er du her da? aanseth Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hva med og holde seg til evnet, ikke bare lete etter skrivefeil etc. Hvis amobil er så dårlig, hvorfor er du her da? aanseth Du poengterer at du foretrekker å holde deg til emnet, samtidig som du forsøker å blusse opp det som var utenfor emnet, over en mnd siden.. Genialt selvmotsigende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg