kjetil02 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Vi har ikke bruk for slikt avskum som bare lager bråk! Nå er det nok! Få dem ut, de klarer faen ikke oppføre seg! Sett dem på første flyet hjem. Stem FrP! La meg først minne deg på at det biologisk sett er større genetisk forskjell på isbit og kjetil02 enn det er på en gjennomsnitts nordmann og en gjennomsnitts kineser. La meg så spørre deg om det finnes noen potensielle forklaringer på at asylsøkere overreagerer. Dernest vil jeg gjerne vite om FrP har løsninger som ivaretar menneskerettighetene og, for den del, Norges stolthet og ære. Og så vil jeg si til Oleoh: Hva ville Jesus gjort? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Noen foreslår helt umenneskelige forhold for asylsøkere og sier: Ikke inn med mindreårige Jeg vil faktisk påstå at det er mindre humant å la familier fortsette å sende småbarn til andre siden av jorden som ankerbarn enn å sende dem tilbake til familien. De rødgrønnes politikk på området oppfordrer faktisk til utnytting og misbruk av mindreårige. At noen kan være så naive at de ikke ser dette er helt utrolig. Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg vil faktisk påstå at det er mindre humant å la familier fortsette å sende småbarn til andre siden av jorden som ankerbarn enn å sende dem tilbake til familien. Nå gjør jo faktisk ikke alle asylsøkere dette. De rødgrønnes politikk på området oppfordrer faktisk til utnytting og misbruk av mindreårige. At noen kan være så naive at de ikke ser dette er helt utrolig. Ja og ditt forslag går jo på å sende alle mindreårige asylsøkere ut. Det er naivt i seg selv og tro at problemene løser seg lettere sånn. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Tråden stenges da den har et mildt sakt dårlig emnefelt i forhold til sakens innhold. 1: 40-50 stk kom _utenfra_ asylmottaket for å banke opp kurdiske asylsøkere. ...trengs ingen flere poenger. Prøv igjen, med nytt fint emnefelt, og gjerne ikke så sinna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg