Drse Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Hei. Når jeg prøver å update AVG 8.0, får jeg en feilmelding. Jeg har prøvd å instalere programmet på nytt, men det virker ikke. Endret 25. juli 2008 av Drse Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Er det noe i veien med internetttilkoblingen? Prøvd å restarte PC'n, og så oppdatere programmet? Dette er gratisversjonen ikke sant? Har installert det på 3 pc'er uten problemer. ps: hjelper neppe å installere programmet på nytt flere ganger. Kan hende AVG serveren for gratisversjonen er overbelastet. Du får prøve på nytt til det går. Endret 25. juli 2008 av O.J Lenke til kommentar
Drse Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Er det noe i veien med internetttilkoblingen? Prøvd å restarte PC'n, og så oppdatere programmet? Dette er gratisversjonen ikke sant? Har installert det på 3 pc'er uten problemer. ps: hjelper neppe å installere programmet på nytt flere ganger. Kan hende AVG serveren for gratisversjonen er overbelastet. Du får prøve på nytt til det går. Det funket å restarte pcen, tusen takk:) Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Låner denne tråden Jeg har et lignende problem, bare at min avg ikke klarer å oppdatere i det hele tatt. Hver gang jeg prøver å oppdatere står det at oppdatering krever restart, men etter restart så gjentar den prosessen og uansett hva jeg gjør så er det alt den gjør. Og ja, jeg vet at det er oppdateringer tilgjengelig siden jeg har sjekket hjemmesiden. Siste dato med valid oppdatering er 21.7 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Last ned CCleaner. Start programmet. Gå til 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer......." Klikk på 'Renser' og deretter 'Kjør CCleaner'. Kjør også noen runder med 'Register'til det ikke finner flere feil. Prøv deretter å oppdatere AVG. Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Fungerte ikke, forsatt samme problem. Det virker som den ikke finner oppdateringfilene, for den laster ikke ned noe i det hele tatt. Har også prøvd å laste ned filene manuelt og deretter oppdatert via folder, men forsatt samme resultat. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Avinstaller programmet. Kjør CCleaner et par ganger (vanlig rens og registerrens) et par ganger. Restart PC'n og installer det på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå