Gå til innhold

3mnd oppsigelsestid på adsl?

Anbefalte innlegg

I forbindelse med flytting har jeg nå prøvd å si opp bredbåndsabonnementet mitt, men fikk en ubehagelig melding om at det var en oppsigelsestid på tre måneder ...

Jeg kan ikke huske å ha lest noe om dette da jeg etablerte abonnementet ( 2 år siden ), utover at jeg bandt meg for ett år back then.

Gikk ut ifra at siden jeg hadde vært kunde i over ett år, så ville det ikke være noe

problem å si opp abonnementet...

ISP'en jeg ble kunde hos var Blucom, nå Ventelo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp jepp.

Har lest litt rundt, og det virker som om Blucom opererte med en oppsigelsestid på 2mnd, men nå som de har slått seg sammen (?) med Ventelo, har de satt dette opp til tre.

Får prøve å få redusert det til to måneder.

Lenke til kommentar

Så lenge du har blitt varslet om at vilkårene er endret iht. opprinnelig avtale og har fortsatt ditt abonnement er også nye vilkår godtatt - kort og "brutalt" sagt.

Dog, prøv alltids å forhandle deg ned til 2mnd - det skader jo ikke å prøve :)

Lenke til kommentar
Jepp jepp.

Har lest litt rundt, og det virker som om Blucom opererte med en oppsigelsestid på 2mnd, men nå som de har slått seg sammen (?) med Ventelo, har de satt dette opp til tre.

Får prøve å få redusert det til to måneder.

Når ventelo tok over, så skulle du ha fått et velkomstbrev, vedlagt der ligger gjerne et sett med nye vilkår og varsel om når disse inntrer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...