Crazy_Man Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 DRM er jo ca. akkurat samme skiten som følger med bioshock, da må man inn på nettsidene til produsenten/utvikleren får å aktivere spillet ditt elns. og hvis den sida er nede så kan du ikke få innstallert det Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 I mangel av et mer pålitelig system er jeg igrunn ganske fornøyd med å kjøpe platene i butikken og rippe dem manuelt. Det har alltid vore det eneste gode alternativet Imo er det ren og skjær idioti å kjøpe DRM-filer på nettet...........og det viser seg jo Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ser ut til at Yahoo har bestemt seg for å ikke la kundene ta støyten for denne endringen: http://www.informationweek.com/news/person...cleID=209601121 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kjøper du musikk på nettet bryr du deg ikke om kvalitet uansett, så jeg ser ikke problemet med løsningen dems. Eneste er vel at folk som kjøper drm-musikk sansynligvis ikke har brainz nok til å brenne en CD Rareste jeg har hørt på lenge, jeg har kjøpt FLAC kvalitet lenge og bedre kvalitet får du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå