longbow Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har et eldre Chieftech midi tower, sikkert 6-7 år gammelt. Er det nødvendig å måtte kjøpe nytt kabinett for å få plass til dagens komponenter, da med tanke på størrelse på både hk og skjermkort har vokst kanskje siden jeg siste bygde... og vil et 775 intel hk passe i? Vil man kunne ha 2 skjermkort i dette kabinettet? Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har et eldre Chieftech midi tower, sikkert 6-7 år gammelt.Er det nødvendig å måtte kjøpe nytt kabinett for å få plass til dagens komponenter, da med tanke på størrelse på både hk og skjermkort har vokst kanskje siden jeg siste bygde... og vil et 775 intel hk passe i? Vil man kunne ha 2 skjermkort i dette kabinettet? Takk for svar Det vil nok være plass til hovedkortet, men skjermkort kan bli et problem med tanke på at mange av dagens skjermkort er veldig lange. Men i mange chieftec kabbinetter er det mulig og ta ut en eller flere av HDD brønnene ganske lett, så mulig du kan hente inn plass til de aller lengste skjermkortene ved og gjøre dette. Du vil også kunne kjøre to skjermkort i dette kabinettet helt fint. Det største problemet slik jeg ser det er kjøling, eldre chieftec kabinetter har ikke de mest imponerende termiske egenskapene. Men jeg ville bare tatt sjansen på det og prøvd, og hvis det ikke går heller kjøpe seg et nytt kabinett. Har selv en server med hardware som var high-end for et par-tre år tilbake stående i et chieftec kabinett som er ca. 11-13 år gammelt nå. Fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå