Fear the Scare Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) jeg kjøpte nylig en sitcom router, og den skulle være mye bedre, så ser jeg på min laptop, og ser ingen forskjell, jeg har rom nedenunder og farns mins kontor er over, og det er forsatt 3 av 5 i signal styrke... sitcomen har 3 antenner mens den gamle hadde bare en da skjønner jeg ikke hvordan det kan være like dårlig signal Endret 25. juli 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Trenger ikke å være routeren som er problemet. Tipper det er wifi kortet i pc'en din som er problemet. Hvis man skrur sender styrken på max på en router og de ikke blir noe bedre signal styrke på pc'en, så er det pga at pc'en ikke har nok sender styrke tilbake til router. Sender styrke indikatoren i windows(andre os) baserer seg på signal motta og sende mottak og gir en kombinert ca verdi av disse 2, typisk 3 av 5. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 du nevnte noe jeg kanskje ikke har gjort, sette routerenj på max, hvordan funker det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå