DKH Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Mener det var en lignende tråd for en stund tilbake siden, men orker ikke lete den opp (prøvd litt ja..). Har kjøpt PS3 nå, men lurer på hva av ekstrautstyr som anbefales? Til både vanlig spilling, og online spilling! DS3 kontroller er allerede anskaffet:) Endret 25. juli 2008 av DKH Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg satt også å funderte på det samme og kom frem til at de ikke er så mye ekstra utstyr som er nødvendig og ha. Endte meg at jeg kjøpte en DS3 kontroller og bluetooth headsett til min. Er 2 ting man bør ha når jeg tenker på det. Real Trigger: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...S3/Product.html + Silicon grip, så slipper man en glatt og jævelig joypad nå i varmen Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 til vors og fest er buzz alltid en hit, anbefaler på det sterkeste... kommer også trophys til dette senere så det og er jo en bonus.... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg bruker den mye til bluray. da er fjernkontrollen kjekk å ha. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Noen anbefalinger av headset a? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Orker ikke å lage en ny tråd, så spør bare her: Noen som har prøvd det nyeste Buzz spillet til PS3? (Buzz Quiz TV) Har planer om å kjøpe det, da jeg aldri har eid et Buzz spill, og lurer på om det er å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå