isbit Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Fin måte å ro deg vekk på. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Ser du ikke at troen din er akkurat som religion? Ingen beviser å støtte seg på. Aliens på jorda...Tror du ikke det hadde blitt oppdaget? Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tror ikke på aliens, tror på muligheten. Har selv aldri sett/opplevd noe utenomjordisk og kan derfor ikke bekrefte slikt fra egen opplevelse. Men det er lov å høre på andres og la seg forundre over det, uten at det går på bekostning av min egen virkelighetsoppfatning. Ser ingen grunn til å dra inn julenissen eller tannfeen, selv om jeg forstår hva du mener. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Selvfølgelig finnes det utenomjordiske, men ikke på jorda! Hvis aliens kan eksistere på jorda, kan vel tannfeen eksistere...Det er du vel enig i? Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nå har ikke jeg studert tannfe-mytens opprinnelse, slik at jeg ikke har grunnlag for å spekulere i fenomenet. Men dersom du har litt mer info ang. tannfeen så kan jeg alltids se på det. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg respekterer din tro. God natt. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 OM det har vært utenmjordisk besøk på jorden, hvorfor ville myndighetene skjule det for allmenheten? Bare lurer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 OM det har vært utenmjordisk besøk på jorden, hvorfor ville myndighetene skjule det for allmenheten? Bare lurer. Kan du tenke deg hvordan saueflokken mennesket egentlig er, ville reagert på noe så banebrytende? Folk villet flippet. Du ser jo hvor sinnsyke folkene i østen blir når vi tegner karikatur av en hellig figur, tenk deg hvordan det blir når vi får bekreftet at aliens finnes, og de bor på jorden. Nei, takke meg til, om det hadde bodd aliens på jorden nå, ville jeg ikke latt offentligheten vite om det. People, in general, suck. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Vet sandelig ikke hvordan jeg ville reagert på det jeg.... Annet enn å glane med åpen munn og store øyne på denne alien antagelig.... Men la oss nå for moro skyld si at det har landet aliens her på jorden som USA er i besittelse i. Før kan jeg forstå hvorfor de ikke sa noe, men i dag? Tror ikke det ville skapt enorme opptøyer av dette i dag? Jeg mener, de fleste VET jo at verdens rommet ikke roterer rundt jorden, sant? Og at det er flere tusen planeter vi har funnet som KAN opprettholde og inneha liv? La ossta et lite tanke eksperiment og si at dinosaurusene IKKE hadde eksistert og vi som pattedyr fikk en mye tidligere start, si 100 millioner år før, for å ta et rundt tall. Da hadde vi kanskje vært der vi er i dag for hundre millioner år siden og der disse aliensene er i dag i dag.... Skjønner? Kan jo hende at planeten deres også er 4,7 milliarder år, men at de fikk en head start på oss (uten dinosauruser...) og ligger flere millioner år før oss i teknologi? (Med mindre de har ligget under for en eller annen hjernedød fanatisk religion som ikke tilot dem å utvikle seg...., uten sammenligning forøvrig ) En artig tanke syntes jeg. Kanskje de er som oss, nysgjerrige på nye livs former og ny viten? Hvem vet, kanskje damene deres er drit hotte til og med.... En slags aliens utgave av star wars sine twi'leek damer.... Ahh, og sukk.... Akk, hva en kan drømme om.. Eller kanskje vi bare har fått tak i en speider og om et par år dukker resten av bølingen opp for å se hvem som tok livet av ham ... Mulighetene er mange.... Endret 29. juli 2008 av RWS Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 En artig tanke syntes jeg. Kanskje de er som oss, nysgjerrige på nye livs former og ny viten? Hvem vet, kanskje damene deres er drit hotte til og med.... En slags aliens utgave av star wars sine twi'leek damer.... Ahh, og sukk.... Akk, hva en kan drømme om.. hmmm... ja drømme kan vi :!: Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Som svar på posten: Nei, jeg tror ikke USA skjuler UFO-beviser. Jeg har ikke problemer med å innrømme at det er store sjanse for annet liv i verdensrommet, men foreløpig er alt vi har sett av UFO-"beviser" som disclosure project og discovery-dokumentarer ikke holdbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå