Lugmeister Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Sikkert derfor ingen har hørt fra han i det siste. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 De drar sikkert til USA fordi det finnes flere godtroelige idioter der som er lett og kontrollere. HAHA Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 De største idiotene jeg vet om er de "kule" "in-control" "vet best" som står og peker og ler av andre. Hva faen er det dere kommenterer her for? Dette er ikke et tema dere bryr dere om, eller har noe nyttig å bidra med? Bare ute etter å se seg selv i speilet. Tanketomme, repeterende fjols! Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) De største idiotene jeg vet om er de "kule" "in-control" "vet best" som står og peker og ler av andre.Hva faen er det dere kommenterer her for? Dette er ikke et tema dere bryr dere om, eller har noe nyttig å bidra med? Bare ute etter å se seg selv i speilet. Tanketomme, repeterende fjols! Du mener scientologi-Tom vet noe vi ikke vet? Er scientologi linket til ufo mysterier i USA? http://aftermathnews.wordpress.com/2007/08...rementina-base/ eventuelt et angrep fra yttre rom, eller en rød planet som er på vei mot oss i en dundrende fart? scientologi er vell i likhet med de amerikanske myndighetene en del av illuminati, er det ikke? Endret 26. juli 2008 av analkløe Lenke til kommentar
isbit Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 De største idiotene jeg vet om er de "kule" "in-control" "vet best" som står og peker og ler av andre.Hva faen er det dere kommenterer her for? Dette er ikke et tema dere bryr dere om, eller har noe nyttig å bidra med? Bare ute etter å se seg selv i speilet. Tanketomme, repeterende fjols! Hehe, tror nok vi er mer "in control" enn mennesker som graver seg ned, lol! Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tragisk 1: Analkløe sitter til stadighet å skrur postingene i retning av sin opptatthet av å rakke ned på andre meninger - alltid begrunnet med en eller annen historisk referanse til opphav til diverse religioner o.l. - men alltid på en slik måte at han ikke viser sine egne meninger om han i det hele tatt har noen. Tragisk 2: Isbit starter en tråd om noe han egentlig ikke lurer på, og som han allerede har et svar på (=LOL), og det eneste han vil med posten er å trekke frem meninger han senere kan rakke ned på/le av. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Velkommen til diskusjon.no Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Tragisk 1:Analkløe sitter til stadighet å skrur postingene i retning av sin opptatthet av å rakke ned på andre meninger - alltid begrunnet med en eller annen historisk referanse til opphav til diverse religioner o.l. - men alltid på en slik måte at han ikke viser sine egne meninger om han i det hele tatt har noen. Hvem sin mening har jeg rakket ned på her og hvordan? Du tok deg nær av jeg stiller meg skeptisk til Tom Crusade? For å se ting i perspektiv er det ikke en dum egenskap å se litt i historien. Du synes det er upassende at jeg viser til historisk referanse til opphav til diverse religioner o.l. når en forumdeltager legger frem en hypotese som er i tråd med denne "religionen" Hvis du blar tilbake i tråden ser du at det ikke var jeg som tok opp temaet "biologisk eksperiment på våre forfedre" Det er da for pokker ikke min feil at en av verdens eldste religion beskriver nettopp dette! Hva vil du jeg skal gjøre? -Bryte meg inn i area-51 og jumpe inn i en stargate og reise tilbake i tid for så å bite av tommeltotten på alle sumerianerene for å forhindre nedskrivningen av denne alien-myten Og det var heller ikke jeg som dro inn UFO-kulten scientologi inn i dette! Skjønner ikke hva du sutrer over Du har ennå ikke presisert hvilken gruppe som skjuler disse bevisene -Myndighetene blir for upresist. Berik oss vantroe tanketomme idioter med opplysninger om hvem denne gruppen er og hvordan denne organisasjonen er bygget opp, så blir det langt lettere å kommentere mere spesifikk. Hvilken mening du ikke fikk presisert godt nok aner jeg ikke, så da kan du vell være så vennlig å stille spørsmålene litt mere konkret i stede for å vise din usedvanlige gode evne til et fargerikt språkbruk. Magisk: 1 "ColdMiner sitter til stadighet å skrur postingene i retning av sin opptatthet av å rakke ned på andre meninger - alltid begrunnet med at forumdeltagerene er idioter, Tanketomme, repeterende fjols, "kule" "in-control" "vet best" som står og peker. - men alltid på en slik måte at han ikke viser sine egne meninger om han i det hele tatt har noen." Endret 27. juli 2008 av analkløe Lenke til kommentar
isbit Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Tragisk 2:Isbit starter en tråd om noe han egentlig ikke lurer på, og som han allerede har et svar på (=LOL), og det eneste han vil med posten er å trekke frem meninger han senere kan rakke ned på/le av. Du er tragisk selv! Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 nei, alle her er tragiske seriøs debatt, takk! Lenke til kommentar
isbit Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg kunne kalt tråden "USA skjuler ikke UFO-beviser, og alle som mener det er idioter", men jeg lar i stedet spørsmålet stå åpent for debatt. Det må være lov til å starte en tråd selv om man har en klar mening om saken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Absolutt ikke. Du har ikke lov å diskutere noe før samtlige deltakere har doktorgrad innenfor temaet. Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 En stor unnskyldning går til de jeg evt. har fornærmet. Poenget mitt var å teste hvordan det ble mottatt at de som lo og kalte andre for idioter - selv ble titulert med tittelen. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 En stor unnskyldning går til de jeg evt. har fornærmet.Poenget mitt var å teste hvordan det ble mottatt at de som lo og kalte andre for idioter - selv ble titulert med tittelen. Ingen fare, fargerikt språkbruk øker bare forumets underholdningsverdi Hva ble testens resultat? Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ingen fare, fargerikt språkbruk øker bare forumets underholdningsverdi Hva ble testens resultat? At det å kalle noen for idioter/fjols bare fører til innlegg hvor man kaster ballen frem og tilbake - uten å komme frem til noe som som kan være spennende for andre å delta i? Her er noen "fakta" som om man mener de er troverdige eller ikke, iallefall viser at det er noe som skjer som man ikke helt kan forklare. http://www.ufoevidence.org/documents/doc996.htm og så er det litt stoff å grave i her: http://www.ufoevidence.org/govtdocs/index.asp Generelt er det en god oversikt her: http://www.ufoevidence.org Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ingen fare, fargerikt språkbruk øker bare forumets underholdningsverdi Hva ble testens resultat? At det å kalle noen for idioter/fjols bare fører til innlegg hvor man kaster ballen frem og tilbake - uten å komme frem til noe som som kan være spennende for andre å delta i? Det jeg mente å si var at jeg tok innlegget ditt med et smil da du valgte å bruke kraftuutrykk istede for å svare på de spørsmålene jeg stilte som faktisk var seriøst ment, men fear enuff. la oss heller se hva vi kan få ut av denne tråden isted for å kverulere om ting ingen av oss har noe interresse av. Her er noen "fakta" som om man mener de er troverdige eller ikke, iallefall viser at det er noe som skjer som man ikke helt kan forklare. http://www.ufoevidence.org/documents/doc996.htm og så er det litt stoff å grave i her: http://www.ufoevidence.org/govtdocs/index.asp Generelt er det en god oversikt her: http://www.ufoevidence.org Nå skal jeg være ærlig med deg! Det er ikke utenkelig at det finnes andre livsformer i universet. Og det er heller ikke utenkelig at jorden har/har hatt besøk av en art som kommer fra en annen planet. Av alle mysterier ink. troll, spøkelser, religion, demoner, drager, kjemper, etc. så vil jeg si at dette er den som er mest potensial til å være sann. USA m.flere har siden dag 1. drevet med mye snusk og hemmelighetskremering, så det er heller ikke utenkelig at de har kjennskap til utenomjordisk liv. Noe som kan tyde på dette er hvor mye penger og resuser de legger ned i å kontakte potensielle aliens. Ellers så går det rykter om av NASA rykter farlige romvesener på mars. http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/06/21/435313.html Men uansett bevis og sannsynliggjøring så er dette slike ting du ikke tror før du ser det. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Når det gjelder Julenissen vs. Aliens i UFOer på jorda, må begge bryte fysiske lover for å eksistere. Sjansen er derfor praktisk talt null for begge. Jeg tror mer på Tannfeen enn jeg tror på aliens. Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Når det gjelder Julenissen vs. Aliens i UFOer på jorda, må begge bryte fysiske lover for å eksistere. Sjansen er derfor praktisk talt null for begge. Jeg tror mer på Tannfeen enn jeg tror på aliens.En blind går i lyset omsluttet av mørket som alltid har vært der. Den blinde vet at han en gang skal bli en del av mørket. Selv om han aner at verden er større - hindrer hans persepsjon å se at han er et lys i lyset. Han har hørt om andre blinde som søker lyset og ler godt av dem. "Ha-ha! Hva er poenget med å søke lyset når du aldri vil få oppleve det, hvorfor prøve å se når du er blind?" tenker han. Han er smart, han vet, han er en realist, han er blind. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Du er blind for Tannfeen. Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har faktisk vært tannfeen mange ganger, så den er grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå