ColdMiner Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Hvorfor svarer du da nei på spørsmålet mitt? Hva tror du han snakker sant om?Etter hva han har fått hørt er der Aliens som krasjet, dette har han hørt på et "høyt nivå".Han sier IKKE at HAN HAR SETT MED EGNE ØYNE. Det er hva han har sagt, og hva jeg tror på. Endret 25. juli 2008 av ColdMiner Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg tror også han har fått høre dette, men det er nok bare løse rykter. Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Yea - yea. Men vi kan jo håpe Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Raëlianerne tror Jesus vil komme til jorden i et romskip på dommedag. Hvis det virkelig er sant at vi blir besøkt, er det jo strengt tatt mulig at vi er designet av aliens. Kanskje de har tatt utgangspunkt i noen av forfedrene våre og gjort oss til et biologisk eksperiment, og at de nå overvåker oss for å se hva som skjer? Kanskje er hele verden et reality show for aliens i et annet sosystem? Lol. artig at du nevner det. I følge jordens eldste kjente sivilisasjon (sumeria) ble vi besøkt av romvesen fra planeten nibiru. De skal angivelig ha leket med menneskenes dna og lager nye raser. Anu fra planeten nibiru var forøvrig den som "skapte" edens hage. Disse historiene er gamlere enn oldtidens Egypt og skrevet lenge før moses skar av seg forhuden i ren frustrasjon da han slet med sand i forhuden USA driver Cover-up sier du? Tja...den hebraiske bibelen er jo et bevis for at folk har i flere 1000 år bortforklart og skrevet om alien historier til å omhavne en difus fantom skikkelse (gud) som favoriserer et bestemt folk (jøder) med allmertig makt uten at man videre røper hva han/det/de er og hvor det kommer i fra (alien) Men om de gamle alien historiene er sanne blir noe annet... Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Vet ikke hvilken agenda analkløe har ang. det å vise gamle symboler? Alle vet vel at dette går igjen overalt? Hva det betyr kan en sikkert spekulere mye i, men hva har det med hva USA myndigheter evt. skjuler? Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nix, snakker ikke om symboler, men om hva som faktisk står i sumerianske tekster. Du vet vell at den hebraiske bibelen ble skrevet etter hebreerne erobret sumeria/genea? Spørsmålet er heller om USA skjuler noe i hele tatt, og hvilket motiv USA eventuelt skulle ha for å skjule det... Dersom du mener USA skjuler noe, hvem er så disse personene? Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 artig at du nevner det. I følge jordens eldste kjente sivilisasjon (sumeria) ble vi besøkt av romvesen fra planeten nibiru. De skal angivelig ha leket med menneskenes dna og lager nye raser. Anu fra planeten nibiru var forøvrig den som "skapte" edens hage. Disse historiene er gamlere enn oldtidens Egypt og skrevet lenge før moses skar av seg forhuden i ren frustrasjon da han slet med sand i forhuden USA driver Cover-up sier du? Tja...den hebraiske bibelen er jo et bevis for at folk har i flere 1000 år bortforklart og skrevet om alien historier til å omhavne en difus fantom skikkelse (gud) som favoriserer et bestemt folk (jøder) med allmertig makt uten at man videre røper hva han/det/de er og hvor det kommer i fra (alien) Men om de gamle alien historiene er sanne blir noe annet... Disse folka snakker jo om at Nibiru er Planet X, en ukjent men diger planet visse forskere mener sirkler i bane rundt sola vår, langt langt ute i verdensrommet. I Bibelen står det jo mye om lysende himmelvogner, farkoster som kommer ned på jorda med gudene ombord osv. Hadde vært stilig om hele Bibelen bare var en mistolkning av dette. Men jeg heller mer mot teoriene i Zeitgeist. Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nix, snakker ikke om symboler, men om hva som faktisk står i sumerianske tekster.Du vet vell at den hebraiske bibelen ble skrevet etter hebreerne erobret sumeria/genea? Spørsmålet er heller om USA skjuler noe i hele tatt, og hvilket motiv USA eventuelt skulle ha for å skjule det... Dersom du mener USA skjuler noe, hvem er så disse personene? Jeg bryr meg ikke om hva den hebraiske bibelen ble skrevet etter. Alle religioner stammer uansett fra dyrkelse av solen som gir jorden liv. Dersom du ikke tror at USA skjuler noe er du temmelig naiv. Personer/myndigheter som kan fabrikkere syltynne/falske "bevis" for å få anledning til å fremme sin egen agenda har ingen troverdighet, når de på toppen av det hele mener de gjør de i "Guds navn" faller alt i grus. Jeg tror meget godt det kan være at USA sitter på faktiske bevis for ET, men hvilket omfang det har er vanskelig å si, da det er så my desinformasjon. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Hva skal den kongla symbolisere? Jeg digger slike mysterier. Skikkelig Dan Brown-aktig! Endret 25. juli 2008 av isbit Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Tror dere det er noe i disse gamle fortellingene om vesener som kom ned fra Himmelen, eller er det bare historier som er funnet på? Ang. aliens, tror jeg det ville lekket ut på nettet dersom det fantes beviser. Endret 25. juli 2008 av isbit Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hva skal den kongla symbolisere? Jeg digger slike mysterier. Skikkelig Dan Brown-aktig! "The pine cone is a symbol of immortality and the divine in earth-based religions (i.e. paganism)" ref: http://symbolic-meanings.com/category/chinese-symbols/ Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ang. aliens, tror jeg det ville lekket ut på nettet dersom det fantes beviser.He-he. Vet ikke hva jeg skal svare på det jeg Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Millioner av personer påstår å ha sett disse ufoene, til og med aliens. I USA påstår noe sånt som 20% å ha blitt bortført av aliens. Ikke ETT fotografi, ikke ett bevis! Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nix, snakker ikke om symboler, men om hva som faktisk står i sumerianske tekster.Du vet vell at den hebraiske bibelen ble skrevet etter hebreerne erobret sumeria/genea? Spørsmålet er heller om USA skjuler noe i hele tatt, og hvilket motiv USA eventuelt skulle ha for å skjule det... Dersom du mener USA skjuler noe, hvem er så disse personene? Jeg bryr meg ikke om hva den hebraiske bibelen ble skrevet etter. Alle religioner stammer uansett fra dyrkelse av solen som gir jorden liv. Stort sett ja, men den hebraiske bibelen er et omskrevet samleverk av historikk og myter som opprinnelig innholdte soldyrkelse (hovedsaklig egypt) og historier om alien (annunaki=they from heaven come fra sumeria). Kan ikke huske å ha sett at verdens først kjente sivilisasjon (sumeria)hadde solguder, men dersom jeg har oversett noe så send gjerne en link Dersom du ikke tror at USA skjuler noe er du temmelig naiv. Personer/myndigheter som kan fabrikkere syltynne/falske "bevis" for å få anledning til å fremme sin egen agenda har ingen troverdighet, når de på toppen av det hele mener de gjør de i "Guds navn" faller alt i grus. Slik jeg ser det er dette noe tilsvarende som hebreerne gjorde mht. den egyptiske og sumerianske sivilisasjonen. fabrikkere syltynne/falske "bevis" for å få anledning til å fremme sin egen agenda, for så å si at det er guds vilje. Dette er ikke noe nytt! USA et av verdens mest korrupte stat som systematisk farer med løyn og fanteri. Men det svaret jeg var ute etter var mere hvem disse personene er... Poenget mitt var mere at nesten alle presidenter i USA`s historie har vært medlem av en hemmelig orden eller vært frimurer. Det var i den forbindelse at jeg skøt inn historien om sumeria, da slike okkulte mytologier er svært sentralt for slike ordner. Jeg tror meget godt det kan være at USA sitter på faktiske bevis for ET, men hvilket omfang det har er vanskelig å si, da det er så my desinformasjon. tja, uten å benekte det lurer jeg litt på hvilke motiver du mener USA kan ha for å dekke over det? Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 - grunnlaget for all religion unntatt scientologi forsvinner? - aliensa har teknologi som er verdifull? - USA vil ha enerett til kunnskap om aliens? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ikke bare han som påstår det, flere astronauter og folk som har hatt ''spesielle'' jobber har sagt det samme... Men som sagt, slikt er bare tull og har aldri skjedd... Alle som er skeptiske til begge sidene er paranoide og helt tullerusk i hode. Usa's myndigheter er i stand til mye, og måten folk forholder seg til dem gjør det ikke direkte vanskelig. I teorien selvsagt.. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) - grunnlaget for all religion unntatt scientologi forsvinner?- aliensa har teknologi som er verdifull? - USA vil ha enerett til kunnskap om aliens? hehe, joda mange gode poeng her, men hva er det med dere og scientologi om dagen? Å fremlegge bevis for alien gir da ikke scientologi monopol på religion Man har jo ufo sekter i bøtter og spand, for å ikke snakke om at en av verdens første religoner har alien som guder. Til og med abrahammittiske religioner har latt seg innspirere av den Det siste jeg har hørt er at Tom cruse holder på å gå "under jorden" Tom Cruise is planning to build a $10 million bunker underneath his Colorado mansion in preparation for the end of the world. http://blog.wired.com/defense/2007/10/tom-cruises-10m.html EDIT#1 Så dette er vår nye verdersreligion? http://uk.youtube.com/watch?v=19bCoxqJgB4 skremmende dårlig EDIT#2 men nærmere ettertanke kan jeg se at en kontrollert offentliggjørelse at "alien dokumentasjoner" kan gi en fabrikert vertifisering av scientologi Endret 25. juli 2008 av analkløe Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Hva driver Cruise med om dagen? Har han lagt karrieren på hylla for å grave seg ned? Hvor patetisk går det an å bli? Tror han virkelig at den bunkeren vil redde han fra verdens undergang? Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Hva driver Cruise med om dagen? Har han lagt karrieren på hylla for å grave seg ned? Hvor patetisk går det an å bli? Tror han virkelig at den bunkeren vil redde han fra verdens undergang? veit da f... han har vist laget flere etasjer under huset sitt også med treningsrom og matforskyning som skal rekke i flere år For å si det slik så er det ikke bare JV som forventer et sabla smell EDIT: Beklager det var samme prosjekt. linken er 1 år gammel! bunkeren er vist ferdig nå. Endret 25. juli 2008 av analkløe Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLOL OLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLOLLOLL LLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLOLLOLLOLLO LOLLOLLOLLOLLOLLOLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLOLLOLLOLLOLLOL OLLOLLOLLOLLOLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLOLLOLLOLLOLLOLLOLL LLOLLOLLO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå