isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Har skjult UFOer i 60 år!Alien har tatt kontakt med oss på jorden flere ganger, mener Apollo 14-astronauten Edgar Mitchell. Men myndighetene har prøvd å skjule de. Edgar Mitchell var den sjette mannen til å gå på månen, etter at han tok turen med Apollo 14 i 1971. Nå forteller astronauten i et radioinervju at både han og mange andre i NASA har visst om romvesener som har kommet til jorden. Men han forteller at myndighetene hele tiden har prøvd å dekke over hendelsene. Hvis dette viser seg å være sant, er det den største nyheten i menneskenes historie! Fy faen så fett det hadde vært! Men all fornuft tilsier at det er bullshit. Det finnes jo mennesker som påstår å ha sett Elvis etter at han døde også. Og hvem har sagt at det ikke kan klikke for astronauter? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hehe.. Ja, men ha må jo alle fall ha vært pyskisk stabil når han dro opp til månen, men dette har kanskje tapt seg de siste årene? Vet ikke helt om jeg tror på han! ref: HONORS AND AWARDS: Presidential Medal of Freedom. USN Distinguished Service Medal. NASA Distinguished Service Medal. NASA Distinguished Service Award. Three NASA Group Achievement Awards. USAF Aerospace Research Pilot School, First in Class Award. Medal of the City of New York. American Astronautical Society, Flight Achievement Award. Arnold Air Society, John F. Kennedy Award for Space Exploration. Carnegie Mellon University Alumni, Outstanding Man of the Year (1972). Kappa Sigma, Man of the Year Award (1972). Adventurers Club, Gold Medal Award for Exploration. Explorers Club, Lowell Thomas Award for Explorations in Human Consciousness (1980). Drexel University, Engineering and Science Award for Explorations in Consciousness (1974). Space Hall of Fame (inducted 1979). Astronaut Hall of Fame (inducted 1995). Nominee for the Nobel Peace Prize (2005).http://www.jsc.nasa.gov/Bios/htmlbios/mitchell-ed.html Tror heller på han enn mange av de folka her inne, men det er jo ditt valg. Skal vi se. Medaljer for at han var en astronaut. Hva har det med hans mentale stabilitet IDAG å gjøre? Som du ser, så har han ikke fått noen medaljer i nyere tid for noe NYTT (fredspris... Hall of Fame for astronauter...) Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Syns synd på folk som biter på kroken her ass.Hva skjer med dem da? Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Skal vi se. Medaljer for at han var en astronaut. Hva har det med hans mentale stabilitet IDAG å gjøre? Som du ser, så har han ikke fått noen medaljer i nyere tid for noe NYTT (fredspris... Hall of Fame for astronauter...) Nei satan, der sier du noe. Jeg tror jammen du har rett! Han har nok klikka siden ingen har anerkjent ham i det siste. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Poenget mitt er, hvorfor trekke frem alle medaljene han fikk for en mannsalder siden, når vi snakker om hans tvilsomme mentale helse NÅ? Altså, jeg vet det finnes liv ute i universet, men om Aliens tar kontakt med Amerikanere og sånt, er jeg i litt tvil om. Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Altså, jeg vet det finnes liv ute i universet, men om Aliens tar kontakt med Amerikanere og sånt, er jeg i litt tvil om. Helt enig at du skal være skeptisk til dette, men det å si at han har klikka fordi han mener noe som strider mot din fornuft er vel en tanke fordomsfullt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Å stole blindt på han, er også litt naivt Men får nyte litt "mystikk" og "spenning" i denne verdenen. hadde vi visst alt, hadde det vært kjedelig. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 To ting er sikkert, dersom det er aliens her: 1. De er vennlig innstilte. Hadde de ville ta knekken på oss, ville de klart det lett. 2. De ønsker ikke å kontakte oss. Hadde de ønsket det, ville de klart det lett. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Amerikanerne vil ikke forske på UFOer: http://www.forskning.no/artikler/2007/november/1194951905.11 Ifølge artikkelen på VG, så hevder han tidligere astronauten å ha blitt kurert for nyrekreft via tankekraft. Lol Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg tror det finnes noe der ute som kan kommunisere, tenke på samme linje som vi mennesker. Kall meg spinvill, men det er passe egoistisk og si at vi er de eneste som bor i universet. At usa driver med noe cover ups ser jeg heller ikke bort i fra. Men det blir jo bare spekulasjoner så lenge man ikke har beviser. Jeg så en dokumentar om dette med at gamle veteraner står frem og sier at de så aliens mens de var i tjeneste. En forklaring for dette er at for kanskje 20 år siden så var de høyt respekterte mennesker, som folk så opp til. Men nå begynner de å bli gamle, ingen bryr seg og de blir vekkglemt. Og da er dette en fin måte å få mediaoppmerksomhet på. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 hadde vi visst alt, hadde det vært kjedelig. Det tviler jeg på. Jeg tror alle verdens sanneter er ekstremt mye mer interessant enn all verdens spøkelseshistorier, religioner og konspirasjonsteorier. Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg TROR myndigheter holder ting hemmelig om mange ting. Hva det er, og hvilket omfang det har er utrolig vanskelig å ha en klar formening om. Men også nettopp derfor får man mye informasjon/spekulasjon som tilsammen blir en uhåndterlig grøt som er umulig å forholde seg til. Derfor velger vi selvfølgelig å tro på det vi "vet", og har en skeptisk holdning til alt annet. En holdning som er sunn. Det å være skeptisk er å være åpen for alt uten å avvise, men over tid kreve/samle inn bevis for at påstander er sanne/usanne. "Ifølge artikkelen på VG, så hevder han tidligere astronauten å ha blitt kurert for nyrekreft via tankekraft." Hvordan kan dere le av dette? Det er hans mening og opplevelse, og hva vet dere? http://www.sykepleien.no/article.php?artic...p;categoryID=30 Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg tror det finnes noe der ute som kan kommunisere, tenke på samme linje som vi mennesker. Selvsagt, alt annet ville vært latterlig. Kall meg spinvill, men det er passe egoistisk og si at vi er de eneste som bor i universet. Ingen sier at vi er de eneste, men at det finnes annet liv, betyr ikke at andre er i stand til å nå oss. Fysiske lover setter en stopper for hvor raskt man kan reise. Jeg så en dokumentar om dette med at gamle veteraner står frem og sier at de så aliens mens de var i tjeneste.En forklaring for dette er at for kanskje 20 år siden så var de høyt respekterte mennesker, som folk så opp til. Men nå begynner de å bli gamle, ingen bryr seg og de blir vekkglemt. Og da er dette en fin måte å få mediaoppmerksomhet på. Ja. De har på en måte startet en ny religion. Det er masse penger i UFO-bransjen. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 1. Jeg TROR myndigheter holder ting hemmelig om mange ting. 2. Ifølge artikkelen på VG, så hevder han tidligere astronauten å ha blitt kurert for nyrekreft via tankekraft. 1. Seff holder myndighetene mange ting skjult, men jeg tror det er mer sannsynlig at disse UFOene er hemmelige fly enn besøkende fra Pleiadene, lol. 2. Påstand uten beviser. Det blir jo som å påstå at bønn har effekt. Det han holder på med er en religion. Skulle ikke forundre meg om han oppretter et alternativt medisinsenter for å tjene penger på svindelen også! Lenke til kommentar
asandnes Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Om ufoer og aliens er en realitet, vil jo myndighetene gjøre alt i sin makt for å holde dette hemmelig. Tenk på all den teknologien som kan bli reverse engineered til landet og millitærets beste. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Raëlianerne tror Jesus vil komme til jorden i et romskip på dommedag. Hvis det virkelig er sant at vi blir besøkt, er det jo strengt tatt mulig at vi er designet av aliens. Kanskje de har tatt utgangspunkt i noen av forfedrene våre og gjort oss til et biologisk eksperiment, og at de nå overvåker oss for å se hva som skjer? Kanskje er hele verden et reality show for aliens i et annet sosystem? Lol. Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 En astronaut som har gått på månen trenger vel ikke påstå at han har kurert seg med tankekraft, og mene at der fins ET for å tjene penger? Det syns jeg høres ulogisk ut da slike påstander i større grad undergraver hans troverdighet og muligheter for fremtidig inntekt. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Det syns jeg høres ulogisk ut da slike påstander i større grad undergraver hans troverdighet og muligheter for fremtidig inntekt. Du synes det er mer logisk at aliens har brutt fysiske lover og tatt kontakt med bønder på landsbygda i England, samt et knippe høytstående amerikanere hvorav ingen klarer å legge fram et eneste bevis?? Lenke til kommentar
ColdMiner Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Du synes det er mer logisk at aliens har brutt fysiske lover og tatt kontakt med bønder på landsbygda i England, samt et knippe høytstående amerikanere hvorav ingen klarer å legge fram et eneste bevis?? NEI. Jeg tror det er mer logisk at han snakker sant, enn at han lyver. Så kan man evt. diskutere hans troverdighet, eller som du gjør: om nøtta sitter løst i hodet.Jeg tror han snakker sant, men hvor mye som viser seg å være tilfelle er jeg usikker på. Edit: "just for the record": så driter jeg i fysiske lover. Endret 25. juli 2008 av ColdMiner Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg tror det er mer logisk at han snakker sant, enn at han lyver. Hvorfor svarer du da nei på spørsmålet mitt? Hva tror du han snakker sant om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå