Gå til innhold

Skjuler USA UFO-beviser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den mest kjente er vel www.disclosureproject.org
Og de som tar de folka seriøst trenger etter min mening et lengre opphold på lukket avdeling

Enig, men tror du de regelrett lyver, eller har de sett syner/er gale i hodet?

Lenke til kommentar

Har skjult UFOer i 60 år!

Alien har tatt kontakt med oss på jorden flere ganger, mener Apollo 14-astronauten Edgar Mitchell. Men myndighetene har prøvd å skjule de. Edgar Mitchell var den sjette mannen til å gå på månen, etter at han tok turen med Apollo 14 i 1971. Nå forteller astronauten i et radioinervju at både han og mange andre i NASA har visst om romvesener som har kommet til jorden. Men han forteller at myndighetene hele tiden har prøvd å dekke over hendelsene.

Lenke til kommentar
Ifølge artikkelen på VG, så hevder han tidligere astronauten å ha blitt kurert for nyrekreft via tankekraft.
Det er mulig å kurere seg selv, eller påvirke sin egen helse gjennom meditasjon etc.

Tenker du nå på Placebo-effekten? Den dagen jeg får et faktisk bevis, støttet av utdannede leger, vitenskapsmenn og lignende, vil jeg kunne tro på selv-helbreding av dødlige sykdommer ved tankekraft.

inntil den tid, får jeg holde meg i viten om at slikt går ikke ann.

Lenke til kommentar
Hehe.. Ja, men ha må jo alle fall ha vært pyskisk stabil når han dro opp til månen, men dette har kanskje tapt seg de siste årene? Vet ikke helt om jeg tror på han!

ref:

HONORS AND AWARDS: Presidential Medal of Freedom. USN Distinguished Service Medal. NASA Distinguished Service Medal. NASA Distinguished Service Award. Three NASA Group Achievement Awards. USAF Aerospace Research Pilot School, First in Class Award. Medal of the City of New York. American Astronautical Society, Flight Achievement Award. Arnold Air Society, John F. Kennedy Award for Space Exploration. Carnegie Mellon University Alumni, Outstanding Man of the Year (1972). Kappa Sigma, Man of the Year Award (1972). Adventurers Club, Gold Medal Award for Exploration. Explorers Club, Lowell Thomas Award for Explorations in Human Consciousness (1980). Drexel University, Engineering and Science Award for Explorations in Consciousness (1974). Space Hall of Fame (inducted 1979). Astronaut Hall of Fame (inducted 1995). Nominee for the Nobel Peace Prize (2005).

http://www.jsc.nasa.gov/Bios/htmlbios/mitchell-ed.html

Tror heller på han enn mange av de folka her inne, men det er jo ditt valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...