Xanitra Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Jeg bare undrer meg på.. jeg har alltid spilt med en skjerm. Har i dag en 24 tommer skjerm, så tenkte jeg på en til av samme sorten. Men er det noen vits i egentlig? Jeg er helt grønn når det kommer til stykket på akkurat dette, men er det ikke sånn at 3 skjermer er best til gaming? Jeg har ikke råd til mer enn en til. Spiller som regel eve online, og world of warcraft på pc. har et gforce 9800 gtx grafikk kort. PS: Leste gjennom guiden på dual og trippel, skjermer som var meget bra, så da vet jeg evt. hvordan det skal gjøres om jeg bestemmer meg for å gjøre innvisteringen. Endret 25. juli 2008 av Xanitra Lenke til kommentar
Suspect Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hallo.. Jeg har selv prøvd dette. Hadde to 17 tommere, og spilte mye Tracmania og andre bilspill. Og etter min erfaring, er ike dette å anbefale da det blir et lite "svart" felt mellom skjermovergangene, og hvis man kjører feks midt i veien ser man halve bilen på den ene og bare litt av den andre halvdelen på den andre skjermen, så jeg bestemte meg til å game på en skjerm og heller bruke den andre som en "ekstern" desktop. Men jeg har ikke prøvd dette med Wow og lingnende spill. Så min konklusjon er at det ikke fungerte så bra som jeg trodde =) Mvh Ole Andreas Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 takker, det var dette svaret jeg ventet på. Bare så jeg får det spikret for meg selv og evt andre.. Jeg spiller eve: online.. å der er skipet du styrer ofte i midten. slik ser det ut (LAWL) Tusen takk.. Hadde jeg hatt råd til 3 skjermer hadde d vært en annen skål. men når jeg allerede har kjøpt en glimrende 24 tommer http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344098 er dette mer enn nok.. jeg bruker pengene på skolebøker til høsten heller. igjen.. takk skal du ha. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Som ikke det var nok er det ikke alle spill som tillater dualhead over multiplayer hvis man må tweake litt for å få det til (Command&Conquer: Zero Hour/Generals aktuelle eksempler). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå