Gå til innhold

Animert Avartar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

animert avatar er forbudt på grunn av at det er veldig forstyrrende for enkelte (bla. meg) når jeg prøver å lese teksten.

bruker åver bobbelt så lang tid på å lese et innlegg om det kryr av animerte avatarer rundt meg...

greit at regler er til for å brytes, men prøv nå i allefall å være snill med avatar-regelen.

ellers kan vi jo bare gjøre som Lars C sa...? ;)

Mvh, Jan Erik

Lenke til kommentar
animert avatar er forbudt på grunn av at det er veldig forstyrrende for enkelte (bla. meg) når jeg prøver å lese teksten.

bruker åver bobbelt så lang tid på å lese et innlegg om det kryr av animerte avatarer rundt meg...

vel, du kan jo, om avatarer er forrstyrrende bruke den "hardware-avatar-fri" stilen når du leser forumet da:-)

Siden jeg bruker den så stresses jeg lite av avatarer :)

Men likevel, hva er vitsen med en animert en, det blir jo bare så innmari stress for alle som ser den. Og det er vel strengt tatt ikke for å se på avatarer man "loker" rundt inne på dette forumet.

molly

Lenke til kommentar

Animerte avatarer er noen gang pent, men noen gang ser det skikkelig stygt ut. Det kan være irriterende for mange, og jeg støtter regelen om at det ikke skal være animerte avatarer her.

Man kan ikke ha det slik at noen animerte avatarer går ann og andre ikke. Det burde si seg selv at det umulig.

Lenke til kommentar
Da kan man gjøre som på andre forum, fjerne mulighet for: avatar, , signatur, smilies og linker. Da blir jobben mye lettere for moderatorene. Hvordan høres det ut?

jepp. det er det beste forslaget. enten får man:

1) holde en stram, effektiv, målrettet linje (informasjon til folket, ikke noe dill, bruk båndbredden effektivt)

...eller...

2) lage 100% kose-stue, full frihet og utfoldelse, slik at de som vil kan sose rundt og bytte glansbilder med hverandre.

jeg stemmer for kun tekst, tekst og mere tekst, dvs alternativ 1.

Hva går dere for?

(ps: signaturer er også plagsomt.)

Lenke til kommentar

Enig, hva er vitsen? Trodde den tida folk måpte og syns det var stilig med bevegelige bilder på data var over.

Disse dansende smiletrynene på siden her når vi skriver innlegg kunne vi også vært foruten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...