miniPax Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Er det forbudt med animerte avartarer? Tenkte på denne Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 svar: JA det er forbudt! og prøver du på å bruke den så skjer en av to ting. vi samler sammen en mobb og kastrerer deg eller moderator fjerner den og fjerner muligheten for avatar. whatever comes first.. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Animerte avatarar er forbudt. Gjer du dette, mistar du mogleiken til å nytte avatar. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 En av grunnene til at det lønner seg å spørre før man gjør ting Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Følgende avatarer har jeg ikke fått lov til å beholde: Skjønner ikke hvorfor... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 hehe, likte denne ja... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Animerte avatarar er forbudt. Gjer du dette, mistar du mogleiken til å nytte avatar. Hvorfor er dette tilfelle? Hva er det som er uønskelig med animerte avatarer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 For å sitere en mening som ble yttret av en moderator: "Forumet vil se ut som et juletre". Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hva med å åpne for animerte avatarer ved jule tider, alle kan trå til å pynte . Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 For å sitere en mening som ble yttret av en moderator: "Forumet vil se ut som et juletre". Hva er gale med juletrær? Nei, men seriøst. De kan jo selvsagt lage seg en liten grense på HVOR animerte de kan være, men jeg er for animerte avatarer. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg er imot. Det er klare regler satt frem, og de bør ikke tøyes og bøyes. Lenke til kommentar
Rosa Tanga Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg er imot.Det er klare regler satt frem, og de bør ikke tøyes og bøyes. Så du er imot animerte avatarer fordi reglene sier så? Sterke meninger du har gitt.. Så hvis regjeringa vurderer å øke kjøttkvoten over svenskegrensa, fordi reglene nå er bare 2Kg pr pers, så er du imot dette på grunn av at reglene allerede er satt og bestemt? Regler kan ikke forandres med andre ord? Jeg holder meg nøytral til avatarer/ikke avaterer med eller uten animasjon. Men synes bare det var så rart sagt. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg er imot.Det er klare regler satt frem, og de bør ikke tøyes og bøyes. Jeg vet ikke helt om jeg skjønner. Mener du slik som "Rosa Tanga" sier, eller? Jeg mente det at reglene som er laget burde forandres. Ikke at vi skulle bare bøye og tøye. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 oi er det det? kanskje jeg burde fjerne denne da... :oops: Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Reglane seier ingen animerte avatarer fordi animasjonar er generelt svært forstyrrande, og trekk oppmerksomheten vekk frå det som burde vere viktig på forumet, nemlig teksten. Og, fordi at det ville sett utrulig stygt ut dersom alle får velge sine eigne animerte avatarar, som ikkje i det heile tatt står i stil med andre sine, pga. ulike FPS-tal, osv.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Nei, men seriøst. De kan jo selvsagt lage seg en liten grense på HVOR animerte de kan være, men jeg er for animerte avatarer. Blir ikke dette litt vanskelig å overholde. Lettere å se forskjell på animert/ikke animert, enn 5 fps/6 fps. Lenke til kommentar
prisguide Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg bare lurte på hvorfor det ikke er lov med animerte avatarer Lenke til kommentar
prisguide Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 :oops: leste nettopp moderator sitt innlegg hvorfor. Men hvorfor skal det alltid være kjipe regler på alt mulig i dette landet. Det er forstyrrende , det er stygt , det passer ikke osv. Må si jeg blir trøtt og lei av alt dette......... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 :oops: leste nettopp moderator sitt innlegg hvorfor. Men hvorfor skal det alltid være kjipe regler på alt mulig i dette landet. Det er forstyrrende , det er stygt , det passer ikke osv. Må si jeg blir trøtt og lei av alt dette.........Sant det. En stund var HW.no som ett fristed men i det siste er det ikke lov å gjøre mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå