[email protected] Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Noen som har tatt bilder??? Alle bilder på nettet er fra Lerkendal jooo:(. Fortell om hvordan dere opplevde konserten, hvor dere sto, osv. OG DEL GJERNE BILDER MED HVERANDRE! Endret 25. juli 2008 av Maggis Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 stod til venstre for scenen, ca 10 - 15 m fra:D Beste konserten jeg har vært på, både sceneshow og Maiden var på topp for meg Hvor stod du maggis? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 stod til venstre for scenen, ca 10 - 15 m fra:D Beste konserten jeg har vært på, både sceneshow og Maiden var på topp for meg Hvor stod du maggis? 10-15 Meter jeg også, men på linje med trommene til Nicko: altså vendt mot scenen Makan til konsert! Hadde øresus helt fram til for noen timer siden jeg... Herlig! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Stod til høyre foran scenen innenfor de gjerdene ca. 10 meter unna scenen. Knall konsert! Helt ulik alle andre konserter jeg har hvert på... Masse flammer, sceneshow, fete bakgrunner og drit bra musikk Her er noen av de bedre bildene jeg tok fra konserten: Endret 25. juli 2008 av kalli Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Stod til høyre foran scenen innenfor de gjerdene ca. 10 meter unna scenen.Knall konsert! Helt ulik alle andre konserter jeg har hvert på... Masse flammer, sceneshow, fete bakgrunner og drit bra musikk Her er noen av de bedre bildene jeg tok fra konserten: Herlige bilder! Glemte kameraet mitt jeg =( Ser det har kommet en del videoer på Youtube nå, men de fleste er av dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Har foresten et spørsmål til dere som kan svare; Hele konserten ble jo filmet slik at det skulle bli vist på storskjermene. Dermed finnes det jo opptak av hele greia? Det burde da ikke være heeeeeelt umulig å få tak i opptakene? Noen som vet hva jeg må? Ønsker meg heller denne konserten framfor å se Rock in Rio og Live After Death enda noen ganger! Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hehe, disse opptakene (hvis de var opptak, kan henne det bare gikk rett til skjermen) er nok godt beskyttet... Noen som har fått tak i opptakene fra en konsert i Brasil, og konserten er ute på nettet.. konserten heter The Albatross Follows On og er fra Somewhere Back In Time... Kan jo mimre litt tilbake men denne var i mars tror jeg, og var ikke like perfekt som i Oslo... Btw, sto sånn ca 20m fra scena, midt på Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det var sinnsykt rått!! Men desverre måtte jeg stå ganske langt bak pga jeg nettopp hadde tatt av gips på beinet. Skal stå mye lenger framme nest gang når de kommer med ny cd Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Det var sinnsykt rått!!Men desverre måtte jeg stå ganske langt bak pga jeg nettopp hadde tatt av gips på beinet. Skal stå mye lenger framme nest gang når de kommer med ny cd Jeppz, vurderer å komme dagen før, og ligge utenfor arenaen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå