Gå til innhold

Iron Maiden på Valle Hovin - Deling av bilder, erfaringer osv...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
stod til venstre for scenen, ca 10 - 15 m fra:D

Beste konserten jeg har vært på, både sceneshow og Maiden var på topp for meg :)

Hvor stod du maggis?

10-15 Meter jeg også, men på linje med trommene til Nicko: altså vendt mot scenen :D

Makan til konsert! Hadde øresus helt fram til for noen timer siden jeg... Herlig!

Lenke til kommentar

Stod til høyre foran scenen innenfor de gjerdene ca. 10 meter unna scenen.

Knall konsert! Helt ulik alle andre konserter jeg har hvert på... Masse flammer, sceneshow, fete bakgrunner og drit bra musikk ;)

Her er noen av de bedre bildene jeg tok fra konserten:

post-78596-1216997159_thumb.jpg

post-78596-1216997386_thumb.jpg

post-78596-1216997469_thumb.jpg

post-78596-1216997507_thumb.jpg

Endret av kalli
Lenke til kommentar
Stod til høyre foran scenen innenfor de gjerdene ca. 10 meter unna scenen.

Knall konsert! Helt ulik alle andre konserter jeg har hvert på... Masse flammer, sceneshow, fete bakgrunner og drit bra musikk ;)

Her er noen av de bedre bildene jeg tok fra konserten:

Herlige bilder! Glemte kameraet mitt jeg =(

Ser det har kommet en del videoer på Youtube nå, men de fleste er av dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar

Har foresten et spørsmål til dere som kan svare; Hele konserten ble jo filmet slik at det skulle bli vist på storskjermene. Dermed finnes det jo opptak av hele greia? Det burde da ikke være heeeeeelt umulig å få tak i opptakene? Noen som vet hva jeg må?

Ønsker meg heller denne konserten framfor å se Rock in Rio og Live After Death enda noen ganger! :devil:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hehe, disse opptakene (hvis de var opptak, kan henne det bare gikk rett til skjermen) er nok godt beskyttet... Noen som har fått tak i opptakene fra en konsert i Brasil, og konserten er ute på nettet.. konserten heter The Albatross Follows On og er fra Somewhere Back In Time... Kan jo mimre litt tilbake :p men denne var i mars tror jeg, og var ikke like perfekt som i Oslo... Btw, sto sånn ca 20m fra scena, midt på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...