Gå til innhold

Hardware.no: Forslag: "Diskuter dette produktet i Forum"

Anbefalte innlegg

Vi har sett på Hardware.no at det etter artikler om produkter finnes linker til diskusjonstråder i Forumet. Det er bra. Det er også anledning for brukere å legge inn erfaringsrapporter. Også bra, selv om enkelte erfaringsrapporter bærer preg av å være skrevet av produsenter.

Jeg ønsker meg derfor tilleggsfunksjonen at hvert produkt i prisguiden har en fast lenke til en diskusjonstråd om produktet. Da kan man raskt orientere seg om hva som diskuteres og sies om et produkt man vurderer å kjøpe.

Slik det er nå må man etter å ha funnet frem et produkt gå inn i Forum og lete rundt omkring. Men når man er i "research" fasen, og feks. gjør research på aktuelle TV'er i klassen man ønsker seg, vil man gjerne raskt danne et bilde av hvilke issues som diskuteres om en gitt TV.

Forslaget mitt er altså å koble prisguiden, ikke bare artikler, mot diskusjonstråder i Forum. Tenk litt etter hva slags merverdi det ville gi brukere av hardware.no..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og takk for tilbakemeldingen.

Vi har allerede en funksjon som heter "Erfaringer" under hvert produkt i https://prisguiden.no, som er ment for akkurat dette. Vi mener at dette er en mye bedre løsning en å lage 80000 forumtråder. Under "Erfaringer" er det også mye lettere og gi en god erfaringbeskrivelse av et produkt en det er på forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...