KayAU Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 og vi følte dette var det rette å gjøre med Fallout 3 Knakande god forklaring det der, kjensler er alvorlege greier. Novel, om eg kjøper det, ville det nok uansett bli på PC. Men eg har ikkje heilt den store trua på det spelet her, er redd Bethesda vil rote det til, som dei gjorde med Oblivion. Oppfølgaren til Two Worlds skal vel komme rundt samme tid, er eigentleg meir spent på den. Kay Lenke til kommentar
megaplayah Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Jeg har en ganske rå pc med en grei 22" hdskjerm , 8800gtx osv. Jeg har også en Xbox 360. Burde jeg kjøpe dette spillet på xbox eller pc? Endret 9. oktober 2008 av megaplayah Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Min pc takler nok dette, og jeg har også en solid 22" skjerm, men jeg valgte 360-versjonen. Det er jo litt opp til enhver. Liker du best mus og tastatur, eller håndkontroll? Mest sannsynlig har du en større tv hvis du går for konsollversjonen, og det er også mer behagelig å spille fra en god sofa eller stol. Men på pc kan du vel laste ned mods og slikt. Men det har sjelden brydd meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg