EmmJay Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Bethesda sier at Xbox 360 og PC får mye nedlastbart materiale til Fallout 3. Les mer Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Microsoft har vel betalt mye for det. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Dette er et spill jeg antakelig kommer til å kjøpe til PS3 hvis jeg skal ha det, og for å være ærlig, så betyr ikke DLC så mye for meg. Vil heller bli ferdig med spillet og begynne på et nytt et. Det kommer alt for mange gode spill fra før av, så vil heller bruke tiden på de enn DLC til nesten hvilket som helst spill. Fallout ser forresten veldig nice ut Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg må si jeg er veldig fornøyd med Shivering Isles, så har tro på at de kan få til noe bra her også. Derimot så blir det dyrt hvis man alltid "må" laste ned litt ekstra til hvert eneste spill da.. PS3 trenger ikke DLC, de har plass på Bluray^^ Fallout 3 blir nok på 360 for meg.. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Høres veldig bra ut, jeg blir nok å skaffe meg det på pc og 360 da. Liker egentlig best å spille slike spill på 360en over PS3. Men PCen er nok egentlig best pågrunn av mye enklere muligheter for mods osv. Endret 25. juli 2008 av master_al Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 – Ekstramaterialet er eksklusivt til PC og Xbox 360, og vi følte dette var det rette å gjøre med Fallout 3, sier Hines. Ja, så klart er det det rette å hindre at alle spillere skal få den samme opplevelsen, såvel også ta betalt for det. Absolutt det rette. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 hehe !=) kjøper det nok på ps3, føler bethseda har god erfaring med ps3 etter oblivion:) Nedlastbart innhold er ikke noe big deal:) Lenke til kommentar
shaker Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Kan de ikke bare innrømme at de fikk penger istedenfor å lire av seg noe så teit som at det "var det rette å gjøre med Fallout 3"? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Siden jeg har en 360 er det likegyldig hvordan MS skaffet seg innholdet, for kjøpes skal det uansett! Endret 25. juli 2008 av Laland Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 "Det var det rette å gjøre med Fallout 3, spesielt etter at vi fikk en god del penger av Microsoft, hoho" Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Greit nok at Fallout 3 ser bra ut, ifra filmene som har blitt vist. Men det føles ikke ut som Fallout for min del =/ Antar fans av gamle serier bare får sitte på sidelinjen og se mens tullinger ødelegger alt de elsket med spillene. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Så lenge jeg får teddybear launcheren min er jeg fornøyd Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg har aldri spilt Fallout før, men kan ikke si jeg er like gira på Fallout 3 som jeg var på Oblivion.. Nå har vi jo ikke sett myye gameplay enda heller da.. ^^ Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 unnskyld språket men FA&%N i faderullandei.. Har gleda meg som en unge til å spille det på ps3, men når tidenes beste spill skal få en oppfølger så vil jeg jo for svingende ha muligheten til å spille alt !! Utrolig frustrerende.. SOny MÅ skjerpe seg.. blir vel fallout 3 på en ussel 19" pc skjerm da Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ville anbefale deg å prøve de gamle spillene, men på den annen side ikke. De er gamle og drar på årene og siden du ikke vil få den samme nostalgiske følelsen blir det nok ikke det samme. Lenke til kommentar
FranzJeger Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) unnskyld språket men FA&%N i faderullandei.. Har gleda meg som en unge til å spille det på ps3, men når tidenes beste spill skal få en oppfølger så vil jeg jo for svingende ha muligheten til å spille alt !! Utrolig frustrerende.. SOny MÅ skjerpe seg.. blir vel fallout 3 på en ussel 19" pc skjerm da Ja for det er jo helt "umulig" og koble opp et HDTV til pc'en, og ikke minst like "umulig" og koble opp et surround anlegg til pc'en... Fallout er først og fremst et pc spill, jeg kan tenke meg åssen det hadde vært å spille fallout 1-2+tactics på konsoll' Det hadde vært som og prøve og styre et lite cessna fly med en flodhest bindt fast hengene under. Jeg er utrolig skeptisk til dette spillet, tror ikke de greier og gi det samme sjarmen som fallout 1-2. Så folk som er fan av de gamle spillene burde ikke ha for store forhåpninger, dette fører bare til at "skuffelsen" blir veldig stor. Men god nyhet at vi får ekstra matriale(bare hvis spillet blir bra da ) Endret 25. juli 2008 av FranzJeger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Microsoft sine skitne penger er GARANTERT inne i bildet. Synd at tidenes utvikler (beteshda) pokker ikke kan prioritere litt mer vennlig for sine utviklere Et så stort spill kunne ha nytt godt av blu-ray og Cell-prosessoren Lenke til kommentar
3000 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Microsoft sine skitne penger er GARANTERT inne i bildet. Synd at tidenes utvikler (beteshda) pokker ikke kan prioritere litt mer vennlig for sine utviklere Et så stort spill kunne ha nytt godt av blu-ray og Cell-prosessoren ROFL Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg er litt skuffet over at beteshda faktisk har tatt i mot MS sin bestikkelse. Jaja, det blir vel både PC og PS3 på meg da... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hva med å faktisk prøve spillet før dere klager på manglende DLC? Jeg liker Bethesda etter de tre første Elder Scrolls-spillene, men Oblivion var en gedigen skuffelse. Gleder meg selvsagt til Fallout 3 siden jeg elsket de to første, men har mine tvil. Sier ikke at Oblivion ble "ødelagt" av konsollifisering, bare at det er det første Elder Scrolls på konsoll og det første Elder Scrolls jeg ikke har likt (og jeg gikk gjennom RedGuard). Sier ikke at det er en sammenheng der. Det kan jo være tilfeldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg