~ David ~ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Grusomt Stakkars idioter.. Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Stakkars? Tror det ikke er noe tvang inne i bildet. hehe Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Synd på de nettopp fordi de er idioter? Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 ... Tillat meg å si at det må være usannsynlig vanskelig/flaut å forklare for legen hva du har gjort. "Altså ... jeg holdt på å støvsuge, og så hadde jeg ikke klær på, og så, eeh ..." Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Å herregud, jeg trodde det var peniser med kjønnssykdommer før jeg leste at det var støvsugerskader! :S Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hmm.. var jo en reklame på TV for juntafil på NRK P3 for noen år siden med en som lekte med en støvsuger. Kanskje litt uansvarlig reklame om det kan få slike katastrofale følger. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Æsj, der var dagen min ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå