Gå til innhold

NVZ-A828 viser ikke foldere

Anbefalte innlegg

Kjøpte en sony A828 for å kunne kopiere inn hele mapper med lydfiler, men dette virker dessverre bare en gang i blant. Lydfilene kopieres inn, men vises bare under "album", og da gjerne tilfeldig blandet i flere forskjellige "unknown" albums som blir opprettet etter at filene er lagt inn. Men når jeg kobler spilleren til pc'n vises både mapper og filer i filbehandleren, akkurat slik som jeg la dem inn.

Noen som vet hvorfor mapper noen ganger vises i dispayet og andre ganger ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

1: Unknown album er for at du ikke har tagget musikken riktig, ikke noe feil med spilleren overhodet. Last ned mp3tag og tag i vei, vet du ikke hva tagging av filer er så søk på google eller forumet.

2: Hvis du går på music på spilleren, så vises Folder helt nederst i musi clibrary under genre og release year. går du inn der kan du bla i mapper. de andre alternativene er laget for at du ikke skal trenge mapper

Lenke til kommentar
1: Unknown album er for at du ikke har tagget musikken riktig, ikke noe feil med spilleren overhodet. Last ned mp3tag og tag i vei, vet du ikke hva tagging av filer er så søk på google eller forumet.

2: Hvis du går på music på spilleren, så vises Folder helt nederst i musi clibrary under genre og release year. går du inn der kan du bla i mapper. de andre alternativene er laget for at du ikke skal trenge mapper

Takk skal du ha!

Jeg skal prøve å lære meg dette med å tagge filer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...