Mr. Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Kjøpte en sony A828 for å kunne kopiere inn hele mapper med lydfiler, men dette virker dessverre bare en gang i blant. Lydfilene kopieres inn, men vises bare under "album", og da gjerne tilfeldig blandet i flere forskjellige "unknown" albums som blir opprettet etter at filene er lagt inn. Men når jeg kobler spilleren til pc'n vises både mapper og filer i filbehandleren, akkurat slik som jeg la dem inn. Noen som vet hvorfor mapper noen ganger vises i dispayet og andre ganger ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 1: Unknown album er for at du ikke har tagget musikken riktig, ikke noe feil med spilleren overhodet. Last ned mp3tag og tag i vei, vet du ikke hva tagging av filer er så søk på google eller forumet. 2: Hvis du går på music på spilleren, så vises Folder helt nederst i musi clibrary under genre og release year. går du inn der kan du bla i mapper. de andre alternativene er laget for at du ikke skal trenge mapper Lenke til kommentar
Mr. Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 1: Unknown album er for at du ikke har tagget musikken riktig, ikke noe feil med spilleren overhodet. Last ned mp3tag og tag i vei, vet du ikke hva tagging av filer er så søk på google eller forumet. 2: Hvis du går på music på spilleren, så vises Folder helt nederst i musi clibrary under genre og release year. går du inn der kan du bla i mapper. de andre alternativene er laget for at du ikke skal trenge mapper Takk skal du ha! Jeg skal prøve å lære meg dette med å tagge filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå