Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Radeon x800xt, ekstrem lagg med ny driver

Anbefalte innlegg

Jeg installerte den nye driveren fra ATI i går og har helt syk lagg overalt. Jeg bruker ca 3 sekunder hver ganger jeg scroller ett hakk nedover på en side (Går en strek sakte nedover skjermen. Det over streken er det jeg har scrolla til og det under er det gamle, vet ikke helt hvordan jeg kan forklare det bedre). Hvis jeg høyreklikker på skriveordet eller noe annet sted vil vinduet komme fram i slow motion. Er akkurat som når du sitter på en nyformatert PC uten skjermkortdriver i det hele tatt.

Jeg mener at sist gang jeg formaterte måtte jeg bruke en gammel driver jeg fant på en eller annen polsk/russisk side, men etter 30 min med google har jeg gitt opp å finne igjen den og andre sider som har en brukbar driver.

Noen tips? (Bortsett fra ny data, har kjøpt en, men PSUen tok kvelden etter to måneder) evt hvor jeg kan finne en gammel driver som funker

edit: Var usikker på om jeg skulle poste her eller i skjermkort forumet

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg installerte den nye driveren fra ATI i går og har helt syk lagg overalt. Jeg bruker ca 3 sekunder hver ganger jeg scroller ett hakk nedover på en side (Går en strek sakte nedover skjermen. Det over streken er det jeg har scrolla til og det under er det gamle, vet ikke helt hvordan jeg kan forklare det bedre). Hvis jeg høyreklikker på skriveordet eller noe annet sted vil vinduet komme fram i slow motion. Er akkurat som når du sitter på en nyformatert PC uten skjermkortdriver i det hele tatt.

Jeg mener at sist gang jeg formaterte måtte jeg bruke en gammel driver jeg fant på en eller annen polsk/russisk side, men etter 30 min med google har jeg gitt opp å finne igjen den og andre sider som har en brukbar driver.

Noen tips? (Bortsett fra ny data, har kjøpt en, men PSUen tok kvelden etter to måneder) evt hvor jeg kan finne en gammel driver som funker

edit: Var usikker på om jeg skulle poste her eller i skjermkort forumet

Det høres ut som skjermkortet ikke har fått driverene sine enda.det kan også hende at CCS ikke starter opp.Har hatt det samme problemet før, da løste det seg ved og installere driverne på nytt.

Etter en restart,da funket det.<-*veldig viktig!*

Men jeg vet at man kan finne utgåtte drivere på ati sin side(den nye).da kan du bruke 8.4 driveren,jeg vet at den virker.

EDIT: Husk at du må ha .NET2.0 inne!ellers virker det ikke!

Endret av muskelnerd64
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...